Rumień na twarzy

Czyli choroby stawów, skóry, nerek, oczu itp

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
joko25
Początkujący ✽✽
Posty: 258
Rejestracja: 19 sie 2007, 19:54
Choroba: CD
województwo: pomorskie
Lokalizacja: pomorskie

Rumień na twarzy

Post autor: joko25 » 17 lut 2010, 11:34

hejka od jakiegoś czasu na policzku-przeważnie na jednym, robi mi się taki czerwony gorący rumieniec. Wygląda to trochę tak jakbym miała wysoką gorączkę, ale nie mam. Budze się z nim rano, potem blednie i pojawia się pod wieczór. Czasem zarumienią mi sie dwa policzki, ale rzadko. Przeważnie ten jeden lewy i dziwnie to wygląda. czy to może mieć związek z lekami??? biore sterydy i imuran.

Awatar użytkownika
Miska Ryżu
Doświadczony ❃
Posty: 1475
Rejestracja: 03 lip 2008, 10:38
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: Rumień na twarzy

Post autor: Miska Ryżu » 17 lut 2010, 12:21

Tez tak mam, ale na dwoch policzkach. Łączę to z zażywaniem encortonu gdyż wczesniej takich zjawisk u siebie nie obserwowałam. Najwieksze rumience wyskakuja mi po cieplym posiłku, mam wtedy całą buzię czerwoną i gorącą. Można się przyzwyczaić :-)
Smutno Ci? A może budyń? :)

Awatar użytkownika
inkaska
Aktywny ✽✽✽
Posty: 645
Rejestracja: 31 sie 2004, 10:55
Choroba: CU
województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź, CU

Re: Rumień na twarzy

Post autor: inkaska » 04 mar 2010, 11:49

u mnie taki rumien przeszedl w trądzik różowaty
cos byc musi do cholery za zakretem;)

Awatar użytkownika
Doris
Początkujący ✽✽
Posty: 253
Rejestracja: 27 lip 2004, 18:17
Choroba: CD
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznan

Re: Rumień na twarzy

Post autor: Doris » 23 sty 2011, 16:00

witam taki rumien moze byc od sterydow lub............jak ja mialam od immuranu. przeszlam na Aza i rumien przeszedl pomimo ze to podobne leki okazalo sie ze mam alergie na niego:)
Crohn

Mamcia
Specjalista od Spraw medycznych
Posty: 10316
Rejestracja: 04 mar 2004, 16:08
Choroba: CD u dziecka
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Rumień na twarzy

Post autor: Mamcia » 23 sty 2011, 21:18

To jest ten sam lek.
Przyłacz się do Towarzystwa J-elita. Działamy dla waszego dobra, ale bez Waszej pomocy niewiele zrobimy.

Awatar użytkownika
Doris
Początkujący ✽✽
Posty: 253
Rejestracja: 27 lip 2004, 18:17
Choroba: CD
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznan

Re: Rumień na twarzy

Post autor: Doris » 24 sty 2011, 10:18

tak ale podobno jest inna modyfikacja chemiczna. skoro na jeden wyszla alergia a na drugi nie a testy robiono jednoczesnie wiec cos musi w tym byc
Crohn

Mamcia
Specjalista od Spraw medycznych
Posty: 10316
Rejestracja: 04 mar 2004, 16:08
Choroba: CD u dziecka
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Rumień na twarzy

Post autor: Mamcia » 24 sty 2011, 21:27

Nie jest to ten sam związek - azatioprinum, ale może mieć jakieś substancje dodatkowe.
Przyłacz się do Towarzystwa J-elita. Działamy dla waszego dobra, ale bez Waszej pomocy niewiele zrobimy.

Awatar użytkownika
wiolla
Początkujący ✽✽
Posty: 99
Rejestracja: 22 gru 2010, 15:59
Choroba: CU u rodzica
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Gniezno

Re: Rumień na twarzy

Post autor: wiolla » 24 lut 2011, 21:16

U mojego syna też widocznie zaczerwieniły się policzki,
praktycznie drugiego dnia po zażyciu Encortonu.

Zablokowany

Wróć do „Powikłania Pozajelitowe”