Strona 1 z 1

Remicade i osłabienie

: 07 kwie 2011, 12:04
autor: FastFoodPrincess
Hey.
Jestem po drugiej dawce Remicadu. Czuje się fatalnie, jestem bardzo osłabiona. Prawie cały czas leże. Czy to normalne ? Mieliście takie odczucia ? Trzecią dawkę mam 21 kwietnia i obawiam się jak będę się po niej czuła skoro teraz jest tak.

Re: Remicade i osłabienie

: 07 kwie 2011, 15:44
autor: FastFoodPrincess
Bo u mnie w następnym dniu po drugiej dawce strasznie spadło ciśnienie, miałam ogromne zawroty głowy, drętwienie rąk stóp i twarzy i okropnie drżały mi nogi no i miałam uczucie zimna. Zostałam z powrotem przewieziona do szpitala, leżałam tam tydzień na obserwacje. Kręcenie w głowie ustało ale niestety jestem strasznie słaba i nie wiem czy to minie.

Re: Remicade i osłabienie

: 08 kwie 2011, 11:25
autor: black65
Witam ja dostałem cztery wlewki i nie miałem żadnych dolegliwości przy żadnej wlewce nawet chyba po trzeciej to byłem po nocnej zmianie i po wlewce bez żadnych problemów poszłem na nocke ale i tak mi nie pomogły po czwartej wlewce nastąpiło zaostrzenie i teraz jestem po wycięciu jelita grubego i czekam teraz na J-Poucha.Pozdrawiam i trzymajsię FastFoodPrincess.

Re: Remicade i osłabienie

: 24 maja 2011, 15:28
autor: FastFoodPrincess
Nikt więcej nie pomoże ? Minęły już dwa miesiące od drugiej dawki, a ja dalej nie mam siły żeby wstać z łóżka, ledwo chodzę, ciągle jestem zmęczona, nawet budzę się już zmęczona :( Od 25 marca nie mam żadnego leczenia, nie wyraziłam zgody na podawanie trzeciej dawki. Teraz może dostanę Humirę. Nie wiecie co zrobić żeby poczuć się choć trochę lepiej ?

Re: Remicade i osłabienie

: 24 maja 2011, 15:56
autor: Mamcia
A jak inne wyniki? Masa ciała? Poza tym, jak człowiek zdrowy się połozy to potem nie ma siły wstać.

Re: Remicade i osłabienie

: 24 maja 2011, 16:46
autor: FastFoodPrincess
Masa ciała zawsze była taka sama. Od początku choroby żadnych spadków kg, nic. Teraz tak samo. Inne wyniki w porządku. Nie wiem jakie badania zrobić żeby to wyszło w nich i żeby można coś podać na polepszenie.

Re: Remicade i osłabienie

: 24 maja 2011, 20:52
autor: Alutka86
FastFoodPrincess jedyne co Ci mogę polecić to może coś da ensure albo nutridrinki na więcej siły.. ale pewnie o tym wiesz.. Trzymaj się ciepło..

Re: Remicade i osłabienie

: 24 maja 2011, 20:56
autor: Mamcia
A może depresja??? Ta to potrafi osłabić.

Re: Remicade i osłabienie

: 25 maja 2011, 19:40
autor: FastFoodPrincess
Nie, depresja też nie ;)

Dostałam dzisiaj nowe badania do zrobienia może coś pokażą.

Re: Remicade i osłabienie

: 25 maja 2011, 20:23
autor: Alutka86
Miejmy nadzieje, w końcu kiedyś musi być dobrze..
Jakie badania masz zrobić..

Re: Remicade i osłabienie

: 25 maja 2011, 21:00
autor: FastFoodPrincess
Mam zbadać przeciwciała w kierunku ibd czyli anca i asca.
Lekarz powiedział, że prawdopodobnie organizm dzień po podaniu dawki wytworzył przeciwciała przeciwko Remicadowi i dlatego pewnie nie mam siły na nic. Oby to było to.

Re: Remicade i osłabienie

: 25 maja 2011, 21:35
autor: Alutka86
Ważne, że do przodu i lekarze szukają powodu twojego osłabienia..

Re: Remicade i osłabienie

: 22 lip 2011, 19:42
autor: FastFoodPrincess
Niestety minęło już tyle czasu, a ja dalej dogorywam :( Brak sił niestety nie minął, a lekarze powiedzieli, że mam czekać aż dojdę do siebie. A czekam już od marca...

Zastanawiam się nad kontaktem z jakimś lekarzem za granicą ale nie wiem jak się do tego zabrać.

[ Dodano: 04-08-2011 ]
No i w końcu się wyjaśniło. Byłam u p prof Rydzewskiej i powiedziała, że przez Remicade najprawdopodobniej dorobiłam się Vasculitis. Jak się okazało zgłaszane były tylko dwa przypadki w Polsce. Czekałam 4 miesiące ale się doczekałam. Teraz tylko znaleźć dobrego neurologa i w końcu zacząć leczenie :) Dziwi mnie tylko, że wszyscy lekarze u jakich byłam w Krakowie sugerowali mi depresję lub chorobę psychiczną.

[ Dodano: 19-08-2011 ]
Jednak to nie vasculitis... Teraz podobno miastenia. Objawy się zgadzają.

[ Dodano: 20-10-2011 ]
Niestety dalej nie wiadomo co mi jest...