Strona 8 z 9

Re: moje foty [tom-as]

: 06 mar 2008, 12:36
autor: Otacon
Już mi się nim pochwalił;] jestem pod wrażeniem;)

Re: moje foty [tom-as]

: 06 mar 2008, 13:22
autor: tom-as
Otacon pisze:Już mi się nim pochwalił
a tam pochwalił... podzielił sie doświadczeniami ;-)


Otacon, Shadowka, Mikrusia, magdalene, elwirka - dzieki za opinie :-)

Re: moje foty [tom-as]

: 09 mar 2008, 09:54
autor: Agata K.
tom-as to naprawde Twoje zdjęcia,super piekne,talent z Ciebie :roll: ,uwielbiam patrzeć na tak wykonane fotki

Re: moje foty [tom-as]

: 09 mar 2008, 11:07
autor: tom-as
Agata K. pisze:tom-as to naprawde Twoje zdjęcia
tak... moje :-)
Agata K. pisze:super piekne, ... ,uwielbiam patrzeć na tak wykonane fotki
dzieki :-)
Agata K. pisze:talent z Ciebie :roll:
raz na 184 lata sie ten 'talent' ujawnia i trwa tak z 2h x)

Re: moje foty [tom-as]

: 12 mar 2008, 23:01
autor: TomAsh76
tom-as, jakiego sprzętu używasz? Ciekawie wyszło to makro z gitarą (kolor).

Re: moje foty [tom-as]

: 13 mar 2008, 18:20
autor: tom-as
TomAsh1976 pisze:tom-as, jakiego sprzętu używasz?
a roznego :-) fotki tam sa z w sumie 4 aparatów... Olympus C-460, Olympus C-765UZ, Olympus E-500, i pare fotek Fuji s9500
TomAsh1976 pisze:Ciekawie wyszło to makro z gitarą (kolor).
dzieki :-) ...bylo robione jak sie nie myle Fuji'kiem

:-)

Re: moje foty [tom-as]

: 18 mar 2008, 21:18
autor: jaryszek
O właśnie to zdjęcie : http://picasaweb.google.com/tomek.walec ... 3518098018

Mój kumpel co się też interesuje fotografią mówi że jest zajebiaszcze i sam by takiego nie zrobił. Szczególnie to bardziej zielone światło na górze... tom-as Ty tych zdjec w ogole nie przerabiasz ? :P

Jakim aparatem zrobiles to zdjecie jesli mozna sie spytac ? :)

Mi tez sie bardzo podoba to zdjecie

Re: moje foty [tom-as]

: 18 mar 2008, 21:29
autor: tom-as
jaryszek pisze:Jakim aparatem zrobiles to zdjecie jesli mozna sie spytac ? :)
Olympus E-500 .... zreszta tam po boku pisze (tylko trzeba kliknać na [wiecej informacji]) :-) ale żeby nie bylo, ze lustranka oh i ah to ta fota ( http://picasaweb.google.com/tomek.walec ... 7777287682 ) zrobiona jest kompaktem Olympusa (c765)
jaryszek pisze:Mój kumpel co się też interesuje fotografią mówi że jest zajebiaszcze i sam by takiego nie zrobił.
dzieki :-) aaa... i powiedzm mu ze zrobilby... jak ja zrobilem to kazdy da rade :-)
jaryszek pisze:tom-as Ty tych zdjec w ogole nie przerabiasz ? :P
nie no... troche tam suwaczkami pojeździłem .... a to balans bieli a to troche kontrastu.. ;-)

Re: moje foty [tom-as]

: 19 mar 2008, 19:51
autor: jaryszek
I tak mowi ze bardzo fajne zdjecie :) Zgadzam sie z nim :D

No a jednak kompaktem tez sie da, jak sie ma talent oczywiscie ;)

Re: moje foty [tom-as]

: 28 maja 2008, 18:07
autor: tom-as
a więc.. zapomnijcie o picasie... od dziś moje foty w nowym miejscu... i w formie fotobloga :-)

zapraszam do odwiedzania, komentowania... :-)


http://wakifoto.wordpress.com/

Re: moje foty [tom-as]

: 28 maja 2008, 21:44
autor: mustafa
o fajnie fajnie..niektóre zdjęcia pierwsza klasa... też trochę latam z moim canoniakiem :D może kiedyś też dam linka :P...

Re: moje foty [tom-as]

: 29 maja 2008, 13:59
autor: Natalka
gdzieś już te fotki widziałam :wink:
ciekawe pomysły, podoba mi się ten X

Re: moje foty [tom-as]

: 29 maja 2008, 14:58
autor: tom-as
Natalka pisze:gdzieś już te fotki widziałam :wink:
no fotki oprócz 'parasolki' można zobaczyć na mojej picasie :-)

ale juz od jakiegoś czasu chciałem by m.in. ładniej się prezentowało. Więc powstał fotoblog i teraz tam będą zamieszczane 'nowości' ;-) (choć czasem coś 'z szuflady' też pewnie się pojawi).
Natalka pisze:ciekawe pomysły, podoba mi się ten X
dzięki ;-) i tu kolejna sprawa... teraz można już komentować fotki bezpośrednio na fotoblogu :-) (na picasie też się dało, ale było to utrudnione)

Re: moje foty [tom-as]

: 12 sty 2009, 13:46
autor: tom-as
po dość długiej przerwie kilka nowych fotencji

http://wakifoto.wordpress.com/

zapraszam :-)

Re: moje foty [tom-as]

: 12 sty 2009, 17:38
autor: HONIA
no no tom-as jestem pod wrażeniem