Strona 1 z 1

Asamax-Dziwne objawy

: 23 cze 2013, 21:48
autor: krysteeeq
Zrobilem mega duzy blad. Najpierw bralem Asamax 2x2, a teraz biore 3x1. Problem w tym, ze wzialem rano, po obiedzie i zamiast na wieczor po kolacji to zapomnialem sie, ze po obiedzie wzialem i polknalem po 2 godzinach kolejna. Dostalem takich dziwnych objawow, nie wiedzialem co sie zbytnio dzieje, jak by nerwica... Cos z ukladem nerwowym... Potem skapnalem sie, ze wzialem chyba za duza dawke w jedym czasie, dziwne to bylo strasznie.

Czy to moglo byc od Asmaxu ?


zmiana tematu zg.z reg
Anette

Re: Dziwne objawy

: 23 cze 2013, 21:55
autor: Natalka
szczerze wątpię, żeby to tak zadziałało, skoro brałeś 2 tabletki na raz i nic się nie działo, poza tym dawka, którą masz jest mała,
myślę, że się nakręciłeś tą sytuacją i stąd Twoje objawy.

Re: Dziwne objawy

: 23 cze 2013, 22:01
autor: krysteeeq
aaa, ok czyli to nie to, moze z przejedzenia ehh.. dzieki za odpowiedz :0