Pentasa, a nadmierne wydzielanie śliny

preparat jest wskazany w leczeniu wrzodziejącego zapalenia odbytnicy.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
chrypka25
Debiutant ✽
Posty: 1
Rejestracja: 16 wrz 2010, 11:59
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Wawa

Pentasa, a nadmierne wydzielanie śliny

Post autor: chrypka25 » 16 wrz 2010, 12:08

Cześć wszystkim,

Od 2 tygodni biore Pentasę i mam w zwiazku z tym mam do Was pytanie ,gdyż macie wieksze doswiadczenie z tym lekiem niz ja :


Czy to mozliwe ze lek spowodowal u mnie nadmierne wydzielanie sliny? Nigdy wczesniej nie mialem z tym problemu..a teraz nie zdaze polknac sliny a juz mam znowu jej sporo w buzi ;/

Strasznie mi to utrudnia normalne funcjonowanie.

Pozdro,

Mateusz


zmiana tematu zg.z reg
Anette




Edytowałam temat, żeby było bardziej czytelne o co chodzi
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2010, 13:54 przez chrypka25, łącznie zmieniany 2 razy.

Tomy
Doświadczony ❃
Posty: 1161
Rejestracja: 07 sty 2006, 13:46
Choroba: CU
województwo: śląskie
Lokalizacja: Polska

Re: Nadmierne wydzielanie śliny

Post autor: Tomy » 16 wrz 2010, 13:47

martita pisze:Edytowałam temat, żeby było bardziej czytelne o co chodzi
Temat po edycji: "Pentasa a ślinienie się" :lol:
No sorry bardzo, ale kolega pyta o nadmierne wydzielanie śliny w związku z przyjmowaniem Pentasy. Ślinienie się, to jest raczej całkiem coś innego :wink: O co to szanowna moderatorka posądza naszego kolegę? Trza chyba jeszcze raz edytować :razz:

Mamcia
Specjalista od Spraw medycznych
Posty: 10316
Rejestracja: 04 mar 2004, 16:08
Choroba: CD u dziecka
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nadmierne wydzielanie śliny

Post autor: Mamcia » 16 wrz 2010, 15:44

Nie spotkalam się z takim objawem w związku z pentasą, ale przy innych lekach jest to zjawisko bardzo częste. Czy występuje to cały czas, czy jest związane z zażyciem leku.
Przyłacz się do Towarzystwa J-elita. Działamy dla waszego dobra, ale bez Waszej pomocy niewiele zrobimy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pentasa”