zesz3am ze sterydów

Wraz z sulfasalazyną i preparatami 5-ASA, kortykosteroidy są najczęściej stosowane jako leki podstawowe zarówno w Wzjg jak i ChL-C. Główne działanie lecznicze glikokortykosteroidów polega na wykorzystaniu ich właściwości przeciwzapalnych.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
Cinimini
Znawca ❃❃
Posty: 2451
Rejestracja: 27 maja 2006, 10:25
Choroba: CD
województwo: łódzkie
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Re: zesz3am ze sterydów

Post autor: Cinimini » 18 maja 2008, 17:52

Ja po odstawieniu sterydow dostalam bardzo uciazliwe afty w jamie ustnej, cera tez mi sie popsula,zaczela sie luszczyc wokol nosa i strasznie swedziec ... leczylam sie u dermatologa niewiele to pomagala...az dopadlo mnie kolejne zaostrzenie, znow dostalam sterydy i problemy z cera sie skonczyly ... ale za to buzka spuchla ;/
Certolizumab od lipca'08 do lutego'11 -
Była zakwalifikowana do resekcji j. grubego na 12/04/2011, ale zwiała spod noża :D
Remicade od 24/02/2012 - 07/01/2013 - odstąpiono od leczenia ze wzg. na CIĄŻĘ !! :D

JELITKO JESTEŚ ZDROWE !!

Obrazek

Awatar użytkownika
Yaseck
Początkujący ✽✽
Posty: 109
Rejestracja: 02 kwie 2008, 10:05
Choroba: CU
województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Re: zesz3am ze sterydów

Post autor: Yaseck » 19 maja 2008, 08:54

Faktycznie, minęło kilka dni i jest lepiej. Jedyne co mi dokucza to rypie mnie w nogach i wczoraj cały dzień spędziłem w łóżku z podwyższoną temperaturą (37,8).

angi
Debiutant ✽
Posty: 9
Rejestracja: 15 lis 2008, 19:18
Choroba: CU
województwo: małopolskie
Lokalizacja: gorlice
Kontakt:

Re: zesz3am ze sterydów

Post autor: angi » 15 lis 2008, 20:44

a po jakim czasie wam znikaja te chomicze policzki??? ja odstwiłam sterydy jakies 2 tyg temu i puki co dalej je mam :smutny:

Natalka
Weteran ✿
Posty: 4895
Rejestracja: 19 kwie 2007, 13:54
Choroba: CD
województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: zesz3am ze sterydów

Post autor: Natalka » 17 lis 2008, 09:45

Tak dokładnie nie pamiętam jak szybko mi chomik zniknął, ale coś mi się kojarzy, że to trwało z miesiąc zanim doszłam do całkowitej normalności :wink:
ale nie stresuj się tym, jeśli tylko to jest Twoim problemem, znikną na pewno, ciesz się remisją :mrgreen:
Nie istnieją żadne określone potrawy, które zasadniczo wpływają na ciężkość przebiegu lub na rodzaj nawrotu choroby u wszystkich pacjentów.
poradnik żywieniowy Falka

czterdziestolatka
Debiutant ✽
Posty: 4
Rejestracja: 17 lis 2008, 17:43
Choroba: CD
województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Pieniężno
Kontakt:

Re: zesz3am ze sterydów

Post autor: czterdziestolatka » 17 lis 2008, 22:28

Jestem na odstawieniu sterydów. Przez ostatni rok brałam Entocort.Teraz mam wysypke na całym ciele.Ponadto czuje się osłabiona, nie mam siły.Ale po przeczytaniu waszych informacji juz wiem, ze to minie.pozdrawiam cieplutko

angi
Debiutant ✽
Posty: 9
Rejestracja: 15 lis 2008, 19:18
Choroba: CU
województwo: małopolskie
Lokalizacja: gorlice
Kontakt:

Re: zesz3am ze sterydów

Post autor: angi » 29 lis 2008, 10:34

hej ludziki. wczesniej moim "najwiekszym" problemem byla zmiana wygladu po sterydach... z tym da sie zyc tak teraz stwierdzam... dostalam teraz takich boli kregoslupa i wszystkich stawów ze sie ruszac nie moge nawet palcami u rak ledwo ruszam:(( to jest jakis koszmar i tez mialam straszne bole glowy takie ze ledwo dalam rade sobie z tym podwyzszona temp:( i wymioty. Ale wracajac do tych boli w kosciach to czy brac cos na to i jak to przechodzi __ sie boje ze pewnego dnia nie wstane z lozka:(

iroz
Debiutant ✽
Posty: 10
Rejestracja: 03 sie 2010, 11:12
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: małopolskie
Lokalizacja: wioska

Re: zesz3am ze sterydów

Post autor: iroz » 10 paź 2010, 09:14

Mój ojciec w tym tygodniu zszedł do dawki 10 mg dziennie, od jutra ma już całkowicie odstawić Encorton. Ma straszne bóle głowy i mdłości. Pare razy wymiotował. Ratuje się Tramalem. Czy to może być od tego? To minie samo, czy powinien skonsultować się z lekarzem i łykać większe dawki, a nie odstawiać?

Awatar użytkownika
anusia
Aktywny ✽✽✽
Posty: 850
Rejestracja: 29 sty 2010, 16:54
Choroba: CD
województwo: lubelskie
Lokalizacja: tomaszów lubelski
Kontakt:

Re: zesz3am ze sterydów

Post autor: anusia » 10 paź 2010, 10:53

iroz pisze:Mój ojciec w tym tygodniu zszedł do dawki 10 mg dziennie, od jutra ma już całkowicie odstawić Encorton.
Dziwne ja zawsze wg zaleceń lekarza zmniejszałam dawkę o 5mg tyg,i jak już zeszłam do tej dawki(5mg)dopiero odstawka :neutral:
imuran ,asamax ,kontracept
HUMIRO OBYŚ JUŻ NIGDY NIE BYŁA MI POTRZEBNA !Znów będziesz ze mną :) Jesteśmy razem od 18 marca (ja i humira )

Awatar użytkownika
toczka
Początkujący ✽✽
Posty: 459
Rejestracja: 15 mar 2009, 19:22
Choroba: CU
województwo: śląskie
Lokalizacja: Katowice

Re: zesz3am ze sterydów

Post autor: toczka » 04 lis 2010, 12:46

Wczoraj lekarz powiedzial: za dwa tygodnie zmniejszamy o 5mg! <jupi> no w koncu!!!!!!!!! :wink:

edit. od jutra - 5mg! :wink:
Na końcu jest zawsze dobrze. A jeśli nie jest dobrze, to znaczy, że to nie jest jeszcze koniec...

Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zablokowany

Wróć do „Ogólnie o Kortykosteroidach”