Strona 3 z 6

Re: Rozstępy posterydowe

: 06 lut 2007, 23:01
autor: Maciek
no to gdzie ta fotka, córeczko ? :wink:

Re: Rozstępy posterydowe

: 07 lut 2007, 16:45
autor: Patryśka
no to gdzie ta fotka, córeczko ? :wink:
A tatus powinien uczyc corke ze tak brzydko nie wolno :lol: No ja naprawde sprawdzalam i nie mam az sie dziwie :neutral:

Re: Rozstępy posterydowe

: 07 lut 2007, 18:07
autor: jaryszek
ja mam przy udach ale mi sie one tam podobaja bo dodaja mi meskosci :mrgreen:

Re: Rozstępy posterydowe

: 07 lut 2007, 20:03
autor: Alishia
Mam ten sam problem..ale rozstępy pojawiły się daleko przed atakiem choroby.I niestety mam je do dziś:)Ale przestałam na nie zwracać uwagę.To chyba najlepsze lekarstwo:)

Re: Rozstępy posterydowe

: 07 lut 2007, 20:19
autor: tom-as
u mnie jest tak, ze takowych nie mam. wiekszosc lekarzy mowilo, ze moga sie rozstepy pojawic. do tej pory sie nie pojawily... i jakos specjalnie sie z tego powodu nie martwie :)
jaryszek pisze:ja mam przy udach ale mi sie one tam podobaja bo dodaja mi meskosci :mrgreen:
hmm... ja mam kilkunastocentymetrową blizne na brzuchu.. ale czy to dodaje meskosci to ja nie wiem. wiem natomiast ze mozna troche 'pościemniac' komus na temat tej blizny...

.. no wiecie.. sepuku sobie robiłem ;]

Re: Rozstępy posterydowe

: 07 lut 2007, 20:38
autor: tom-as
magdalene pisze:
tom-as pisze:ja mam kilkunastocentymetrową blizne na brzuchu..
ja też mam taką ok 7cm... została po wycięciu wyrostka :mrgreen:
hmm.. ja troche ponad 21 cm

Re: Rozstępy posterydowe

: 07 lut 2007, 21:05
autor: Patryśka
tom-as pisze:sepuku sobie robiłem
Bardzo oryginalny sposob ale ze Ci sie przezyc udalo :mrgreen:
Nie wiem czy ktos uwierzy :P
EOT

Re: Rozstępy posterydowe

: 07 lut 2007, 21:13
autor: tom-as
Patryśka pisze:
tom-as pisze:sepuku sobie robiłem
Bardzo oryginalny sposob ale ze Ci sie przezyc udalo :mrgreen:
Nie wiem czy ktos uwierzy :P
EOT
mowie wtedy ze jednak sie udało odratowac ;)

Re: Rozstępy posterydowe

: 07 lut 2007, 22:43
autor: Maciek
Moja ma 24 cm :razz:

Re: Rozstępy posterydowe

: 07 lut 2007, 23:31
autor: ewela78
Zmierzyłam: pierwsza ma 7cm, druga 8,5cm, trzecia 3cm, czwarta 12cm a piąta 14cm. (odpowiednio: przepuklina, wyrostek, przetoka, cesarka i jelitko cienkie). :roll: :roll: :roll:

Rozstępy mam i na pewno nie z powodu przyjmowania sterydów. Na początku choroby schudłam chyba z piętnaście kg potem przytyłam i znów schudłam i znów przytyłam. A potem byłam w ciąży wtedy to przytyłam uuuuuuuh 25kg. A piersi po porodzie miseczka DD :wow: to mało (na szczęście teraz takie nie są - C). No to jak ma nie być rozstępów. Są. Na boczkach i na piersiach. :wink:

pozdro dla wszystkich "rozstąpionych" :super:

Re: Rozstępy posterydowe

: 08 lut 2007, 10:42
autor: Olgusia
Mi rozstępy pojawiły się nie dawno prawie wogóle ich nie rozróżniam od skóry

Re: Rozstępy posterydowe

: 30 mar 2007, 14:01
autor: milkusia11
mam rozstepy na piesiach takie jakby pregi ale niewiem czy to od sterydow czy nie

Re: Rozstępy posterydowe

: 31 mar 2007, 19:45
autor: kopciuszek
Nie wiem jak u innych, ale u mnie to po prostu pojawiły się od tycia. Były takie okropne fioletowe pręgi. Obecnie zbladły, ale dalej są i niestety nie mogę się ich pozbyć w żaden sposób. :smutny: Żadne kremy, ani żele nie pomagają. Są po prostu beznadziejne. Mam je na brzuchu, piersiach, przedramieniach od wewnętrznej strony i pod kolanami. Kurcze, a nadchodzi lato :smutny:

Re: Rozstępy posterydowe

: 31 mar 2007, 20:54
autor: ranka
jak sa białe to juz sie nie pozbedziesz..niestety.bo biale sterydy to nic innego jak blizna tkanki łącznej.

Re: Rozstępy posterydowe

: 01 kwie 2007, 13:40
autor: Patryśka
ranka pisze:bo biale sterydy
Hehe a nie biale rozstepy? :P
Ja tez mam na udach malutkie jasne i tez nie chcialy zejsc w zaden sposob ale nie widac ich praktycznie wcale wiec co sie przejmowac :P