Strona 1 z 1

Problemy skórne przy malej dawce sterydów (swędzenie itp)

: 20 lis 2012, 21:39
autor: wtyku
Witam
Czy Wam też pojawiają się nagle swędzące czerwone krosteczki i po jakiś 10-30min same znikają? W okolo krosteczki robi się zaczerwieniona skóra. To też znika razem z krosteczka.
Czasem pojawia się taka większa jak po ugryzieniu komara mocno swędząca i też znika ale po 1-2h... co to może być
Problemy ze skóra mam za każdym razem jak jestem na 0-8mg Metypred, przy 8-16 jest idealnie (no może poza tym co się dzieje na plecach, ale tam to typowe ropniaki).
Co może być tego przyczyna?
Jak z tym walczyć?

Re: Problemy skórne przy malej dawce sterydów (swędzenie itp)

: 23 gru 2012, 14:38
autor: wtyku
Ja jak jestem na dawce uderzeniowej to tez nic nie mam. Jednak jak schodzę z dawki i jestem poniżej 10mg to już się zaczyna

Obecnie jestem na 4mg i jest czasem masakra.
Swędzie mnie tors, takie krosteczki za uszami, szyja, nie wiem jak z tym walczyć....

Re: Problemy skórne przy malej dawce sterydów (swędzenie itp)

: 23 gru 2012, 17:53
autor: kalka_96
miałam takie atrakcje ale po imuranie :neutral: