Strona 17 z 26

Re: Imuran

: 07 kwie 2013, 23:05
autor: Mamcia
Chyba się pomylił. Jeśli np nie mógł więcej (nie nadążam za zmianą przepisów) powinien wystawić zaświadczenie do rodzinnego.

Re: Imuran

: 07 kwie 2013, 23:12
autor: obyty.z.cu
Mamcia pisze:Chyba się pomylił. Jeśli np nie mógł więcej (nie nadążam za zmianą przepisów)
obowiązuje 3 miesieczny zapas leku z podaniem na recepcie dawkowania,
więc to pewnie tylko nieprzemyślana recepta lekarza.

imuran

: 14 cze 2013, 18:47
autor: szamanek23
Witam
Chciałbym zapytać czy możliwe że od imuranu Boli mnie brzuch co dzień w innym miejscu ?Ból trwa juz 6 dzień ,oczywiście nie jest on cały czas .Im więcej się ruszam tym mniej boli.Imuran biorę w dawce 100mg już ponad miesiąc .Co ty na to ??? A może to żołądek

Re: Imuran

: 19 cze 2013, 13:26
autor: McCarty
Witam, po dłuższej przerwie :wink:

Możliwe, że boli cię od czegoś innego. Zażywasz już od ponad miesiąca. Więc jest raczej mało prawdopodobne, że właśnie od Imuranu, aczkolwiek mogę się mylić.

W ulotce jest napisane:
Po pierwszym podaniu leku mogą wystąpić nudności i inne zaburzenia ze strony przewodu pokarmowego.

Re: Imuran

: 19 cze 2013, 14:37
autor: Natuśka
szamanek23 pisze:A może to żołądek
Ja bym tego nie wykluczyła, bo mi właśnie żołądek padł. Wydaje mi się, że jeśli chodzi o ten narząd, to podczas farmakoterapii każdym lekiem może dać o sobie znać na każdym etapie leczenia. Tym bardziej trzeba wziąć pod uwagę fakt, że to są leki silniedziałające i trzeba stosować dodatkowo leki osłonowe.

Re: Imuran

: 23 lip 2013, 10:24
autor: Creiddylad
Witam! Od dziś jestem na imuranie 75mg. Do tego oczywiście jest asamax 6x 500mg i encorton 2x 10mg dziennie. Czytam wasze posty wcześniejsze i powiem szczerze, że jestem przestraszona jeżeli chodzi o imuran. Kurde boje się brać ten lek. Za tydzień mam kontrolne badania i zobaczymy czy lek się przyjmuje. I tak co najmniej przez kilka miesięcy trzeba badać.

W ciągu roku miałam trzy nawroty po sterydach, więc moje CU jest sterydozależne. Za bardzo nie wiem czy się martwić, czy szukać jeszcze innej porady lekarskiej?!

Narazie na encortonie bolą mnie stawy no i przytyłam... jakie objawy mogą wystąpić w moim organiźnie po dołączeniu do tego imuranu?

Naprawde jestem pełnobaw co do obecnego leczenia.

Re: Imuran

: 23 lip 2013, 10:52
autor: Brawurka
Creiddylad, jestem na Imuranie juz 2,5 roku. Nie obawiaj sie.

Re: Imuran

: 23 lip 2013, 11:49
autor: katarina
A ja juz 5 lat i jest ok:-)

Re: Imuran

: 23 lip 2013, 13:15
autor: mgiełkaa
Ja 3 lata i dzięki temu jest dobrze.

Re: Imuran

: 23 lip 2013, 15:12
autor: lorema
Mój syn bierze imuran 7 lat, jak na razie nie wystąpiły skutki uboczne

Re: Imuran

: 23 lip 2013, 16:17
autor: Natuśka
Creiddylad, Imuran często włączają, aby spróbować zejść ze sterydów.
Kontroluj morfologię i bądź dobrej myśli!

Nie taki diabeł straszny... :wink:

Re: Imuran

: 29 lip 2013, 20:35
autor: Creiddylad
wlasnie mija 1 tydzien na imuranie 75mg + 20mg encorton + asamax, i pojawilo sie krwawienie, narazie pojedyncze. Mam kontakt do lekarza, nie wiem czy dzwonic. Odebralam dzisiejsze wyniki morfologi, wszystko ok tylko hemoglobina spadla. Nie rozumiem teraz juz nic.

Re: Imuran

: 30 lip 2013, 15:38
autor: mgiełkaa
Creiddylad, Imuran - efekt terapeutyczny osiąga po 3 miesiącach od rozpoczęcia stosowania.

Re: Imuran

: 30 lip 2013, 16:44
autor: Creiddylad
no ja wiem i rozumiem, ze dziala po kilku tygodniach. Ale jestem od czerwca na encortonie i nie powinny pojawiac sie krwawienia.

Re: Imuran

: 30 lip 2013, 17:10
autor: mgiełkaa
Creiddylad, jak schodziłam z encortonu też nie było u mnie ciekawie, co prawda bez krwawień (notabene nigdy nie miałam przy swoim CU) ale liczba wizyt w WC szła w górę (dzień i noc) i dlatego, że Encorton nie dał rady włączono immunosupresję, która mnie trzyma w dobrym stanie.