Strona 25 z 27

Re: Nasze listy przebojów

: 09 sie 2017, 14:08
autor: Jacekx
Sierpniową Listę...rozpoczynam

1. Anna German - Chcę być kochana https://www.youtube.com/watch?v=wDJMwUGkIeE
2. GRECKIE WINO ANNA GERMAN https://www.youtube.com/watch?v=2YupiG5Tu0g
3. Anna German "Wieje wiatr" https://www.youtube.com/watch?v=QPOJ5smy_pE
4. Edmund Fetting ~ Nim wstanie dzień (1964) https://www.youtube.com/watch?v=q7ke_xzw0Ew
5. Anna German - Jesteś moją miłością https://www.youtube.com/watch?v=SOsZJXVp9G4

Re: Nasze listy przebojów

: 17 sie 2017, 23:13
autor: Jacekx
Czy jeszcze ktoś w sierpniu zgłosi jeszcze swoją propozycję Listy przebojów ... na sierpień 2017

:?:

Re: Nasze listy przebojów

: 18 sie 2017, 14:06
autor: S_Gosia

Re: Nasze listy przebojów

: 18 sie 2017, 21:47
autor: Jacekx
Dzięki Gosia za Twoją Listę ale...
Pliss S_Gosia na przyszłość prośba o pełne linki do utworów bez ukrywania ( nie linki ukryte a pełne) bo potem jest problem z ich kopiowaniem do konkursu...czyli do Ankiety.
Po prostu linki ukryte nie kopiują się jako linki.
Ja tworząc ankietę muszę wyświetlić to co pod linkiem ukrytym i dopiero to skopiować do ankiety...

Sorry S_Gosia
ja ostatnio i tylko ja robię ankiety konkursowe Naszych List przebojów i mi to ciut utrudnia a dokładnie wydłuża procedurę tworzenia ankiety choć spoko :ok: sobie radzę :idea:

Re: Nasze listy przebojów

: 18 sie 2017, 22:43
autor: Tubisia
Jacekx Można kliknąć prawym przyciskiem myszy na dany link i wybrać "Kopiuj lokalizację linku", co nie będzie wydłużać Ci czasu :wink:

Re: Nasze listy przebojów

: 20 sie 2017, 16:24
autor: Jacekx
OK , spróbuję rady jak będzie działać to tak zrobię... :wink:
ale to pod koniec sierpnia przy podsuymowaniu sierpniowych list.
Po prostu nie wiem czy ten skrót i "myk" działa w Win 7 ja na takim obecnie najczęściej pracuję, choć mam też dostęp do Win 10 oraz Linuxa Ubuntu 14.
Mam też kłopoty z Radą Pandziaak co do tworzenia tych ukrytych linków...
robiłem według jej przepisu w Win 7 i nie działało nie wiem dlaczego .
Dlatego też jeśli stosuję linki to klasycznie ( może coś pomijam przy tworzeniu tych "ukrytych linków" :smutny: ).

Re: Nasze listy przebojów

: 20 sie 2017, 16:32
autor: Jacekx
Jacekx pisze:OK , spróbuję rady jak będzie działać to tak zrobię... :wink:
ale to pod koniec sierpnia przy podsuymowaniu sierpniowych list.
Po prostu nie wiem czy ten skrót i "myk" działa w Win 7 ja na takim obecnie najczęściej pracuję, choć mam też dostęp do Win 10 oraz Linuxa Ubuntu 14.
Mam też kłopoty z Radą Pandziaak co do tworzenia tych ukrytych linków...
robiłem według jej przepisu w Win 7 i nie działało nie wiem dlaczego .
Dlatego też jeśli stosuję linki to klasycznie ( może coś pomijam przy tworzeniu tych "ukrytych linków" :smutny: ).
sprawdziłem przed chwilą nie mam takiej opcji w moim Win 7 po kliknięciu prawym w menu kontestowym nie mam tego co piszesz ...
czyli "Kopiuj lokalizację linku"

jest tylko kopiuj adres linku ... czy to jest to samo ?

Re: Nasze listy przebojów

: 20 sie 2017, 16:39
autor: Jacekx
Może jeszcze ktoś zgłosi swoją propozycję Listy przebojów ... na sierpień 2017
:?:
:prosze: :prosze: :prosze: samozwańczy :dj:

Re: Nasze listy przebojów

: 21 sie 2017, 09:36
autor: Luki36
Jacekx pisze:sprawdziłem przed chwilą nie mam takiej opcji w moim Win 7 po kliknięciu prawym w menu kontestowym nie mam tego co piszesz ...
czyli "Kopiuj lokalizację linku"

jest tylko kopiuj adres linku ... czy to jest to samo ?
Jacek - informatyk :wink:
Jacekx pisze:Sorry S_Gosia
ja ostatnio i tylko ja robię ankiety konkursowe Naszych List przebojów i mi to ciut utrudnia a dokładnie wydłuża procedurę tworzenia ankiety choć spoko sobie radzę
Za dużo list nie masz, więc i czas tworzenia ankiety nie jest zbyt długi.
Ps. A tak w ogóle, pozdro

Re: Nasze listy przebojów

: 21 sie 2017, 10:54
autor: Tubisia
Jacekx pisze:sprawdziłem przed chwilą nie mam takiej opcji w moim Win 7 po kliknięciu prawym w menu kontestowym nie mam tego co piszesz ...
czyli "Kopiuj lokalizację linku"

jest tylko kopiuj adres linku ... czy to jest to samo ?
W każdym windowsie to jest... tak to to samo...

Luki36 pisze:Jacek - informatyk :wink:
Luki no proszę Cię...

Re: Nasze listy przebojów

: 21 sie 2017, 12:21
autor: Noelia
Jacekx pisze:Ja tworząc ankietę muszę wyświetlić to co pod linkiem ukrytym i dopiero to skopiować do ankiety...
Albo możesz po prostu podać link do konkretnego postu z listą przebojów danej osoby i zrobić ukryty "estetyczny link", żeby ładnie wyglądało, np.:
Lista Gosi
Wtedy nie będziesz musiał nic kopiować.
Jacekx pisze:Mam też kłopoty z Radą Pandziaak co do tworzenia tych ukrytych linków...
robiłem według jej przepisu w Win 7 i nie działało nie wiem dlaczego .
Dlatego też jeśli stosuję linki to klasycznie ( może coś pomijam przy tworzeniu tych "ukrytych linków" ).
Te komendy działają tak samo w każdym Windowsie, macOS, iOS itd. - może źle coś wpisujesz, pomijasz jakiś znak albo wstawiasz niepotrzebne spacje?

Re: Nasze listy przebojów

: 21 sie 2017, 18:39
autor: Jacekx
sorry tak dokładnie to nie rozumiecie mnie
Tubisia napisała...

"Kopiuj lokalizację linku"
u mnie jest w menu kontekstowym
kopiuj adres linku

pytam chyba prosto czy jest to samo
i chodziło mi o to , że w informatyce dwie różne nazwy w menu kontekstowym mogą oznaczać co innego
a sami piszecie , że ważne sa spacie, kropki czy cudzysłowy...

Luki złośliwości sobie daruj ... :wink: jestem na emeryturze więc nie przezywaj mnie informatyk :wink: co najwyżej informatyk na emeryturze :lol:

a może tak Luki coś od siebie z przytupem coś tak jak poniżej ale na maxa głośniki :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=jPE33jwbTy0
https://www.youtube.com/watch?v=6lAKlYTQVKY
Ps. A tak w ogóle, pozdro Luki

Re: Nasze listy przebojów

: 21 sie 2017, 18:45
autor: Noelia
Jacekx pisze:pytam chyba prosto czy o to samo i chodziło
I Tubisia Ci prosto odpowiedziała, że "tak to to samo":
Tubisia pisze:W każdym windowsie to jest... tak to to samo...
Zresztą słowo "adres" = "lokalizacja".
A po drugie zawsze możesz takie rzeczy doświadczalnie sprawdzać - wtedy sam zobaczysz, co się dokładnie skopiowało ;)

Re: Nasze listy przebojów

: 21 sie 2017, 18:49
autor: Jacekx
Noelia pisze:
Jacekx pisze:pytam chyba prosto czy o to samo i chodziło
I Tubisia Ci prosto odpowiedziała, że "tak to to samo":
Tubisia pisze:W każdym windowsie to jest... tak to to samo...
Zresztą słowo "adres" = "lokalizacja".
A po drugie zawsze możesz takie rzeczy doświadczalnie sprawdzać - wtedy sam zobaczysz, co się dokładnie skopiowało ;)
Sprawdzę jak będę tworzył konkurs sierpniowy... :roll:

Re: Nasze listy przebojów

: 21 sie 2017, 18:57
autor: Jacekx
Może jednak ktoś zgłosi jeszcze swoją propozycję Listy przebojów ... na sierpień 2017
:?:
samozwańczy :dj: