Mleko a budyń w okresie zaostrzenia?

wszelkiego rodzaju zapytania o diety, nowości dietetyczne, luźne rozmowy

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
cezar2119
Debiutant ✽
Choroba: CU
województwo: kujawsko-pomorskie

Mleko a budyń w okresie zaostrzenia?

Post autor: cezar2119 » 02 maja 2011, 20:45

Jestem nowy w srodowisku i jesli taki temat juz byl to przepraszam.... , jak lekarz mi postawil diagnoze zwiezle powiedzial jakich produktow unikac , na forum z tego co czytalem to trzeba swoja diete znalesc metoda prob i bledow , ale moje pytanie ktore mnie nurtuje to czy np. jak macie zaostrzenie to produkty ktore ogolnie sa nie zalecane z CU w przypadku jak wam nie szkodza to i tak ich unikacie czy nie ? np. w moim przypadku smazone zeczy mi szkodza w zaostrzeniu ale np. mleko i jego przetwory, lub np budyn na mleku zjem i nie widze zeby mnie gonilo na WC, ogolnie to standartowo jest u mnie tak ze rano odwiedze WC zaraz po przebudzenue i w ciagniu dnia raczej jest spokoj ale wieczory bywaja takie ze odwiedzam WC po kilka razy w ciagu np. 2h. Jak nie widze zeby mi mleko i jego przetwory szkodzily to i tak powinnem ich unikac? czy spozywanie produktow ktore nie sa zalecane , po ktorych o dziwo czujecie sie dobrze , powinny byc i tak odsuniete czy? moze wywoluja one jakies zmiany jelitowe w wiekszym lub mniejszym stopniu dlatego powinnem moze odstawic nawet budyn pomimo tego ze jak go zjem czuje sie dobrze....?

Mamcia
Specjalista od Spraw medycznych
Choroba: CD u dziecka
województwo: mazowieckie
Kontakt:

Re: Mleko a budyń w okresie zaostrzenia?

Post autor: Mamcia » 02 maja 2011, 21:02

Ja odsyłam do kwartalników, gdzie o diecie jest już prawie wszystko.
Przyłacz się do Towarzystwa J-elita. Działamy dla waszego dobra, ale bez Waszej pomocy niewiele zrobimy.

Natalka
Weteran ✿
Choroba: CD
województwo: lubelskie
Kontakt:

Post autor: Natalka » 02 maja 2011, 21:06