zycie z J-pouch od roku-

wszelkiego rodzaju zapytania o diety, nowości dietetyczne, luźne rozmowy

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
raphael
Debiutant ✽
Posty: 3
Rejestracja: 23 sty 2011, 01:47
Choroba: inna choroba jelita
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

zycie z J-pouch od roku-

Post autor: raphael » 23 sty 2011, 02:19

Witam wszystkich,


Jestem nowym uzytkownikiem tego forum no wiec jestem studentem bla bla bla... 22 lata itd no i jestem juz rok od operacji J-poucha ktory zostal zalozony w Poznaniu w niesamowicie przyjaznym szpitalu na Nowym miescie na szwajcarskiej. Koordynatorem calego zabiegu byl prof. Krokowicz wraz z dr. Gizło.

No wiec co mnie dreczy co mnie meczy?
Minal rok od wytowrzenia J-poucha mialem ileostomie czasowa jakies 2-3 miesiecy no i po 2 operacji czyli od wytowrzenia zbiornika mialem krwieste stolce takie bardziej biegunki.
Studiuje za granica ale tez czesto bywam w Polsce no i nie wiem co to za roznica ale za granica jakos mam gestsze stolce- dziwne moze jakas inna dieta albo woda hmm... No dobrze wiec do meritum...


Ogolnie mysle ze nie jest zle ustapily te kriste stolce chcoiaz czasem jeszcze wystepuja no i wazne teraz... kurcze biegam z 10 razy dziennie do przychodka :) no i mam takie uczucie ze jeszcze mam parcie czy jak to nazwac... no ze musze jeszcze odwiedzic swoje krolestwo...

zarcie, szama, jedzonko, posilki, wieczerze... tak tak nie jem tylko w*ieprzam moze tez wina tego ze czesto chodze.

No wiec moje pytanie do was, posiadajacych J-poucha, jest nastepujace: czy tez miewacie takie problemy? Lekarze mowili ze po roku czasu od operacji... liczba wyprozneien powinna ustapic do okolo 5 moze 6 ale nie 10 no i jeszcze to dziwne uczucie (parcie)

Oczywiscie w porownaniu ze wczesniejszym moim zyciem z CU (Colitis) jest zdecydowanie lepiej moge wstrzymywac itd itd. No ale duze problemy moga wynikac tez z jedzenia a uscislajac z diety...

Odczuwacie jakies problemy czy inne cuda zwiazane z J-pouchem?

Pozdrawiam wszystkich, niewiem dlaczego ale mam dobry humor czego tez wam zycze!!!

Zablokowany

Wróć do „Dietetyczne Rozmówki”