Strona 12 z 22

Re: Zajezdnia ciężarówek ;)

: 28 sie 2013, 21:50
autor: JOANNA86
Ja na syna jak bylam po cc to wyszlam na 4 dobe a inne dziewczyny po porodzie sn wychodzily na 2 dobe.mysle ze powinno sie wychodzic wtedy jak kobieta czuje sie na silach bo najwazniejsze jest jak czuje sie mama z malenstwem.

Re: Zajezdnia ciężarówek ;)

: 29 sie 2013, 18:35
autor: JOANNA86
Dziweczyny w poniedzialek mam cesarke poniewaz wod jest juz mniej i lozysko sie stazeje bedzie 38tydz.z jednej strony bardzo sie ciesze, a z drugiej strony troszke sie boje,

Re: Zajezdnia ciężarówek ;)

: 29 sie 2013, 21:14
autor: Małgosia
No to po raz kolejny trzymam kciuki :-)

Re: Zajezdnia ciężarówek ;)

: 31 sie 2013, 11:06
autor: Horadoopka
Joanna, powodzenia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :*
nastaw się pozytywnie, ja tez dokładnie w pierwszym dniu 38go tygodnia urodziłam Skarbeczkę.

...a mi zaczyna moja doopka coraz bardziej dokuczac- przez hemoroida chyba, był zewnetrzny ale troszke zmalał, a chyba mam w środku :( boli, przy wizycie w toalecie krwawi.. mam jakąs masc z apteki, ale jest napisane, ze tylko łagodzi ból. a ja chce go leczyc... polecacie coś konkretnego ?

Re: Zajezdnia ciężarówek ;)

: 31 sie 2013, 13:48
autor: Małgosia
Horadoopka - mi też dokuczały hemoroidy (normalnie nie mogłam siadać przez nie) i pomogły mi czopki Posterisan.

Powodzenia :-)

Re: Zajezdnia ciężarówek ;)

: 31 sie 2013, 15:59
autor: JOANNA86
Dzieki dziewczyny :roll:

Re: Zajezdnia ciężarówek ;)

: 02 wrz 2013, 12:09
autor: Małgosia
Kora dębu jest super - również do pielęgnacji zaczerwienionych pupek niemowlaczków (ja robiłam napar z kory dębu + macierzanka i moczyłam dzieci w takiej kąpieli. UWAGA - napar z kory dębu trudno sprać!).

Re: Zajezdnia ciężarówek ;)

: 02 wrz 2013, 19:27
autor: Horadoopka
dzięki dziewczyny!
za 2 tyg przyjedza moja mama, to mi z Polski przywiezie te czopki (tu ich nie ma) i kore debu tez. dzis jedną kupkę zrobiłam plus dosc duzo krwi, ale takiej świeżej, wiec chyba z hemoroida. mam nadzieje... oby się moje CU trzymało jak najdłuzej z dala ode mnie..

Re: Zajezdnia ciężarówek ;)

: 02 wrz 2013, 20:58
autor: Truskawka
Horadoopka Gratulacje!!!:) zdrówka życzę:)

ja powiem szczerze,że mój odbyt też ucierpiał po porodzie i jestem już 3 miesiące po a ciagle mi dokucza przy wypróżnianiu....mam szczelinke ,ktora się goi ale dluugo to trwa...
a tak mnie bolał,ze siedziec nie moglam....teraz jest lepiej ale zastanawiam sie czy nie isc do lekarza....

eh :( :oops:

Re: Zajezdnia ciężarówek ;)

: 02 wrz 2013, 22:14
autor: Małgosia
Truskawka!
Nie wiadomo kiedy to minęło - Twoja Halinka ma już ponad 3 miesiące!!!!!!!

Re: Zajezdnia ciężarówek ;)

: 05 paź 2013, 23:21
autor: Antonietta
Ten watek istnieje, czy nie ? :)

Re: Zajezdnia ciężarówek ;)

: 08 paź 2013, 18:45
autor: Antonietta
Czy ktoś poza mną został zapakowany?

Zazwyczaj zostaję sama :wink: wszędzie na końcu :wink:

... ale może jednak gdzieś ktoś jest jeszcze :roll:

Re: Zajezdnia ciężarówek ;)

: 08 paź 2013, 19:05
autor: Antonietta
Witaj Niszko!

Z tym, że będziesz po mnie, to tak :wink: hmmm... no oby ! :wink: Naprawdę, zawsze jestem na końcu ;) Serio!

Czyli mamy parkę ;) u nas dżentelmen :lol:

Jak Ci upływa ta końcówka ciąży? Bo mi strasznie się już dłuży i nudzi... :roll:

Re: Zajezdnia ciężarówek ;)

: 08 paź 2013, 21:47
autor: Antonietta
Magdalene, ale to Ty masz 2 za 1 porodem!

To jest sukces! :wink:

Re: Zajezdnia ciężarówek ;)

: 09 paź 2013, 09:34
autor: JOANNA86
Naprawde ten rok jest baaardzo urodzajny w dzidziusie.jeszcze niedawno chodzilam z brzuszkiem a tu malenka ma juz prawie 6tyg.zobaczycie jak wam zleci i spotkamy sie na tem.mamusie i ich dzidziusie.powodzenia kobietki :wink: