Strona 4 z 16

Re: klopoty z cera

: 24 lut 2007, 18:19
autor: Patryśka
funia pisze:zauwazycie kolo 30., niestety
I tak trzeba sie kiedys zestarzec trzeba sie cieszyc chwila :) Poza tym ja znam tez takie 30tki ktore wygladaja mlodo mimo korzystania z solarki :P Bez makijazu of course :P

Re: klopoty z cera

: 25 lut 2007, 12:24
autor: Patryśka
tola pisze:bo śmiech drogie Panie to ponoć samo zdrowie :lol:
I wlasnie to jest antidotum na starzenie :P
Wiec solarium nam nie grozi :P
magdalene trzeba sie cieszyc zyciem nawet w zmarszczkach usmiechnietej kobiecie ladnie jest :P

Re: klopoty z cera

: 26 lut 2007, 17:58
autor: Patryśka
tola pisze:I co z tego,że buźka jest nieskazitelna,gładka i promienna jak cała reszta do tego nie pasuje...
I wlasnie... Poza tym kazdy musi przejs ten okres w zyciu bo i w sumie w starosci mozna znalezc cos fajnego...Oczywiscie beda to inne kategorie niz paredziesiat lat temu ale i tak moze byc kolorowo.

Re: klopoty z cera

: 26 lut 2007, 21:48
autor: muffinka
witam serdecznie w temacie dość dobrze przeze mnie poznanym :wink: bo męcze się z nim jakieś 13 lat :roll: teraz mam 26 i wydaje się, że jestem za stara na pryszcze a jednak są...:) dostałam kiedyś od dermatologa antybiotyk, nazywa sie dalacinT i jest rewelacyjny, to taka buteleczka z aplikatorem do miejscowego smarowania prosto na wroga :wink: juz nastepnego dnia są efekty..poza tym używam pilingów do twarzy i kremu garnier czysta skóra, który pozostawia skóre matową przez cały dzień (przynajmniej u mnie jest taki efekt)...z twarzą więc sobie jakoś radzę, gorzej z plecami...cieżko o nie codziennie dbać, dlatego zdarzają się niespodzianki...a poza tym dołączam do wielbicielek solarium...uwielbiam się wygrzewać pod lampami, tylko jest jeden warunek, muszą to być łóżka nowoczesne z dobrymi systemami wentylacyjnymi, bo inaczej to porażka:)...niestety już bardzo długo nie byłam, bo nie wiem czy z chorymi jelitkami można się opalać, a poza tym w irlandii jest ograniczenie...max możesz się opalać 10 min i to na własną odpowiedzialność...lekka paranoja :wink: :wow:

Re: klopoty z cera

: 11 mar 2007, 14:49
autor: Doris
pryszcze i tlusta cera.................. nasza choroba i leki maja na to ogromny wplyw ale takze zla dieta i przedewszystkim nieprawodlowa pielegnacja. Diane oczywiscie sa bardzo pomocne w tym przypadku ale dluzsze jej stosowanie prowadzi do nieplodnosci!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: klopoty z cera

: 11 mar 2007, 16:42
autor: bemik
Właśnie w grudniu pokupowałam moim babom (lat 14 i 17, siostry męża) zestawy i musze przyznac, że efekt jest zadziwiający i u jednej (w ogóle dotąd nic na pryszcze nie stosowała), i u drugiej (przesuszała sobie skórę preparatami typu clerasil, schodził jej naskórek całymi płatami, a zaskórniaki i tak sie pojawiały).

Obie baby zaczynają dzień od toniku Tołpy i kremu normaderm vichy.
Do szkoły robią sobie makijaż z podkładem aerateint, też vichy.
Po szkole mają prikaz zmyc dokładnie makijaż żelem normaderm i nałożyc najzwyklejszy krem nawilżający dermica.
Wieczorem raz jeszcze tonik i krem normaderm.
Raz na tydzień peeeling enzymatyczny Tołpy i maseczka oczyszczająca garnier z ogórkiem (oczywiście w odstępie kilku dni)

Efekt już po jakimś tygodniu jest taki, że aż chce się to dalej stosowac :)
Chyba też zresztą sobie taki sprawię, bo mimo, żem młoda trzydziestka i trądzik młodzieńczy mam za sobą, skóra mi w ciąży zaczęła takie cuda wyprawiac, że mnie ostatnio akwizytor zapytał, czy rodzice w domu :).

Koszt takiego zestawu to około 220 zł, dodam (dermica i kosmetyki Tołpy są tanie, ale te trzy produkty vichy generują taki koszt), ale naprawdę warto...

Re: klopoty z cera

: 11 mar 2007, 18:10
autor: ranka
dluzsze jej stosowanie prowadzi do nieplodnosci!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nieprawda,nie gadaj glupot
[/quote]

Re: klopoty z cera

: 11 mar 2007, 18:20
autor: Hanca
Czy problemy z cerą mają jakiś związek z chorobami jelit? U mnie pojawiły sie one równocześnie z objawami ze strony przewodu pokarmowego i nie umiem ich niczym wytepić.

Re: klopoty z cera

: 11 mar 2007, 19:08
autor: funia
tabletki antykoncepcyjne NIE prowadza do nieplodnosci

lekarze uwazaja, ze moze nawet to, ze jest wiecej blizniaczych ciaz jest ich wynikiem

co do diane i innytch tabletek, to slyszalam tylko tyle, ze po odstawieniu moze nastapic brak rownowagi hormonalnej, u niektroych ciezko to wraca do normy, moga wypadac wlosy itd

Re: klopoty z cera

: 11 mar 2007, 19:21
autor: bemik
funia pisze:tabletki antykoncepcyjne NIE prowadza do nieplodnosci
Oczywiście, że nie... Już bardziej chyba groźne są infekcje grzybicze, które "lubią" np. syntetyczne majty, źle oczyszczane baseny czy niechodzenie do ginekologa...

Re: klopoty z cera

: 11 mar 2007, 19:23
autor: ranka
Diane 35 jest chyba jednym z nielicznych lekow hormonalnych po ktorym trzeba odczekac 3 miesiace zeby zajsc w ciaze.Poza tym Diane powoli zostaje zamieniana na inny lek:Yasmin tylko ze drozszy 3 razy :neutral:

Re: klopoty z cera

: 11 mar 2007, 19:24
autor: manka
naszczęście nie miałam żadnych nieprzyjemnych skutków po odstawieniu antykoncepcji doustnej, jedyne co się stało to to że od razu zaszłam w ciążę a zanim zaczełam brać jakiekolwiek tabletki anty... lekarze mówili że mogę mieć kłopoty przy staraniu się o potomstwo :)

Re: klopoty z cera

: 11 mar 2007, 19:42
autor: Hanca
hormony mogą rozsterowac gospodarkę hormonalną to fakt.

Mi jedyne co pomogło to sterydy...

Re: klopoty z cera

: 11 mar 2007, 20:12
autor: ranka
dzieki diane wyleczylam ogromny tradzik,i to jej zawdzieczam.do dzis nie mam z tym problemu.tylko czasem drobne niedoskonalosci ale to ma z nas kazdy.
co do dzialania lekow anty i ich wplyw na ciaze to po odstawieniu jajniki szaleja i dlatego mozna latwo zajsc w ciaze a czesto w blizniacza.ale oczywiscie wplyw osobniczy.

Re: klopoty z cera

: 13 mar 2007, 20:00
autor: Hanca
Kochani co Wam pomogło na trądzik?? :smutny: