Strona 2 z 3

Bezsennsość chyba...?!

: 10 lut 2008, 19:15
autor: tomsson
Sam nie wiem czy to bezsenność, ale od czasu brania metypredu jestem totalnie rozregulowany jeśli chodzi o sen ide spać o 21.30 wstaje o 10-11 ide spać o 2-3 wstaje o 12 z wielkim trudem...A ostatnio w ogóle nie chodzę spać, zasypiam wtedy dopiero koło 9 i tak przez całą dobę przesypiam 3-4h. Może to sprawa psychiki jednak a nie sterydów. A może ferii bo w zasadzie nie wyrwałem się nigdzie i tak zamulam w domu. Proszę o wasze opinie jak u was to wygląda.

Re: Problemy ze spaniem

: 10 lut 2008, 19:28
autor: tomsson
BTW. dzięki za przeniesienie , nie wiedziałem gdzie to wrzucić :razz:

Re: Problemy ze spaniem

: 10 lut 2008, 21:03
autor: Patryśka
Ja nie wiem czemu ale ja nigdy nie mialam problemu ze spaniem przy encortonie..No moze pierwsze dni..Nie moglam zasnac ale potem to juz przeszlam do normalnego trybu - 12h jesli bylo to tylko mozliwe.

Re: Problemy ze spaniem

: 10 lut 2008, 21:18
autor: Szorstki
Ciekawe to co piszecie, ja od nie tak dawna zaczalem zazywac budenofalk i u mnie tez sen jakis dziwny. Mianowicie to klade sie spac 21-22 kompletnie padniety, budze sie o 3-4 mecze sie do 5 w lozku po czym zasypiam znowu i wstaje okolo 8 w pelni sil, jednak przez dzien opadam strasznie z energii bez wykonywania wlasciwie zadnego wysilku fizycznego czy tez psychicznego :neutral:

Re: Problemy ze spaniem

: 11 lut 2008, 01:54
autor: tomsson
i znowu nie możność zaśnięcia tak Sobie policzyłem od Soboty od godz. 11 minęło 39h w tym przespałem 4h , co daje 35h funkcjonowania organizmu to normalne?? Zaznaczam , że Metypred biorę od tygodnia a dopiero teraz mam takie objway :oops: :cry:

Re: Problemy ze spaniem

: 12 lut 2008, 09:23
autor: genus
U mnie w trakcie brania metypredu (maksymalnie brałam 32mg, przy wadze 45kg) było podobnie, tzn okresy pobudzenia i przypływu energii, nie miałam problemów z zaśnięciem, ale po ok 2 godzinach się wybudzałam, a tak od 4 w ogóle nie spałam. I tak na zmianę, raz zmęczenie, potem Energizer. Z tego, co czytałam, działanie, a więc także skutki uboczne tego leku rozpoczyna się stopniowo, więc w Twoim przypadku po tygodniu kuracji to chyba normalne działanie. Z kolei po stopniowym odstawieniu działanie utrzymuje się jeszcze nawet kilka tygodni.

Re: Problemy ze spaniem

: 12 lut 2008, 12:52
autor: kowajk
Ja nie biorę żadnych leków a jeśli już zasypiam to w okolicach 5 rano. Chociaż często się zdarza że nie śpię po 3 doby nie czując zmęczenia.

Re: Problemy ze spaniem

: 13 lut 2008, 13:46
autor: mustafa
po przebytej chorobie i szpitalu przyzwyczaiłem organizm do tego że zasypiam w okolicach godziny 24.00..... i wstaje o 6.00 i nie czuję zmęczenia..choć zdarza się - na szczęście - że powoli wracam do normy i śpię po 8 godzin i nie mówię tu o dłuższym spaniu :D...tylko wcześniejszym zasypianiu... jednak po odstawieniu leków jest duża różnica..

Re: Problemy ze spaniem

: 17 lut 2008, 09:14
autor: Raysha
Ja nie biorę w ogóle sterydów a też sypiam mało. W sensie dla mnie to mało, bo ja zawsze sypiałam do oporu tak z 10-11h a teraz zasypiam o 23 a wstaje o 7 i normalnie jestem wyspana ale po południu znów mi sie chce spac a jak zasne po południu to ide spac o 24-2 w nocy ...

Re: Problemy ze spaniem

: 18 lut 2008, 15:29
autor: magda281
Jak brałam metypred zasypialam koło 4 rano,teraz juz nie biore i zasypiam tez z trudem o 1 ,2 w nocy :smutny:

Re: Problemy ze spaniem

: 19 lut 2008, 09:52
autor: genus
[cytat usunięty na prośbę użytkownika]
No właśnie, objawy sterydów utrzymują się czasem długo po zaprzestaniu ich przyjmowania, na pewno wszystko wróci do normy!

Re: Problemy ze spaniem

: 19 lut 2008, 10:07
autor: magda281
OD 5 lutego calkiem mam odstawione sulfasalazin tez.Prawie nic nie wyszlo z badan,wiec lekarz odstawil mi bo chce zobaczyc czy bedzie powrot choroby.

Re: Problemy ze spaniem

: 17 mar 2008, 21:32
autor: anilka
od trzech dni znów biorę sulfasalazynę i sypiam fatalnie! Budzę sie po kilkanaście razy w nocy i po takiej nocce jestem do niczego. Miałam takie problemy wcześniej, ale teraz widzę że to ewidentnie skutek brania leku

Re: Problemy ze spaniem

: 21 mar 2008, 12:00
autor: Raysha
ja jestem po metronidazolu pobudzona :neutral: bardzo dziwne, wiem.
od dwóch dni prześpie 4-5h i potem się budzę do kibelka a jak się obudze to leżę z 1-2h aż mi się znów zechce zasnąć. Wczoraj spałam w sumie w nocy 4h a potem o 9 poszłam spać i przespałam jeszcze 3h, i cały dzien byłam pobudzona. Dziś spałam 5h a potem o 6:30 zasnęłam na 4h i co jeszcze zauważyłam jem jakbym na sterydach była, tzn. na brak apetytu nie narzekam. Dziwię się, że tak metronidazol na mnie działa (biore 2x1)

Re: Problemy ze spaniem

: 28 mar 2008, 20:14
autor: ja_karolcia
Na poczatek powiem wam ze was kocham :lol: .Jestescie niesamowita kopalnia wiedzy...
Zastanawialam sie dlaczego ja mam takie problemy.Ostatnio nie zasypiam wczesniej niz 3 czasem dopiero 4-5.Budze sie ok 12, awlasciwie probuje sie dobudzic.caly dzien chodze zamulona.niestety ja nie mam mozliwosci polozenia sie w dzien(mam 3 letnia corke).Jestem teraz na rehabilitacyjnej.Ale i tak jestem tak zamulona ze ledwo moge sie ogarnac.
Obecnie nie biore sterydow.Od dluzszego czasu przymuje Asamax 4razy dziennnie po 2 tabletki.
asamax tez tak wplywa zamulujaco?