Strona 4 z 5

Re: Śląsk - zróbmy coś

: 27 gru 2008, 00:02
autor: Agikkus
Ja bede dopiero w lutym :mrgreen:

Re: Śląsk - zróbmy coś

: 27 gru 2008, 09:29
autor: Sylwia1974
Hejka wszystkim.Aczy moze odbycsie kiedys takie spotkanie powiedzmy w Katowicach?Chcialamsie z wami spotkac ale cóż nie mamjak dojechac:(Pozdrawiam wszystkkich miłej zabawy

Re: Śląsk - zróbmy coś

: 27 gru 2008, 10:23
autor: Shadowka
czyli w koncu kto sie wybiera?no bo w sumie,to ja sie juz powoli nakrecam tez na to spotkanko :razz: o ile oczywiscie moge przyjsc!!!

jak nie robimy jak robimy to juz jutro ;)
Sylwia1974 pisze:Hejka wszystkim.Aczy moze odbycsie kiedys takie spotkanie powiedzmy w Katowicach?Chcialamsie z wami spotkac ale cóż nie mamjak dojechac:(
ja będę przejezdzać przez katowice a jade z Żor tak więc zawsze można jakoś coś ustalić... a spowrotem jadę do piekar ale lajtowo da rade przez katowice zebyś mogła jakimś drabasem do jastrzębia dojechać....jak coś to PW

Re: Śląsk - zróbmy coś

: 27 gru 2008, 10:51
autor: thon41
Daga to jest to spotkanie mam pociąg z Zawiercia 1559 chciałbym jakiś namiar telefon.żeby was nie szukać do zobaczenia jutro

Re: Śląsk - zróbmy coś

: 28 gru 2008, 11:32
autor: artur
stolik juz jest zarezerwowany na godzine 17 a my bedziemy czekali na was przy pałacu kultury tam tez jest lodowisko bardzo łatwo trafic, to dozobaczenia wieczorkiem

Re: Śląsk - zróbmy coś

: 28 gru 2008, 12:03
autor: Magda2313
oj kurcze stolik już zarezerwowany...czyli, że tak powiem lista osób zamknięta??

chyba się spóźniłam;/

czy jeszcze można wpaść? bo jak tak to ja będę z martitą. ajak nie to trudno... na przyszłość wczesniej się zadeklaruje...

Re: Śląsk - zróbmy coś

: 28 gru 2008, 12:04
autor: tom-as
Magda2313 pisze:czy jeszcze można wpaść? bo jak tak to ja będę z martitą. ajak nie to trudno... na przyszłość wczesniej się zadeklaruje...
zapraszamy zapraszamy :-) miejsce sie znajdzie

Re: Śląsk - zróbmy coś

: 28 gru 2008, 12:13
autor: artur
oczywiście znajdzie sie miejsce

zapraszamy

Re: Śląsk - zróbmy coś

: 28 gru 2008, 12:18
autor: Magda2313
no to fajnie :D

wpadne :D

Re: Śląsk - zróbmy coś

: 28 gru 2008, 12:21
autor: artur
no to fajnie :wink:

[ Dodano: 28-12-2008 ]
tom-as jest super
coraz więcej kobiet :

Re: Śląsk - zróbmy coś

: 28 gru 2008, 12:35
autor: Shadowka
[quote="artur"]tom-as jest super
coraz więcej kobiet :[/quote]

nooo ładnie przyjeżdżają nowe Panie to o starych zaraz zapomną ahh faceci :D
Ja musze jeszcze gdzieś kurtkę kupić tak więć studenckie 15 minut spóźnienia proszę mi liczyć bo ja z Radziem to zamotane jestesmy i napewno jeszcze pobładzimy :D

Re: Śląsk - zróbmy coś

: 28 gru 2008, 12:35
autor: tom-as
[quote="artur"]tom-as jest super
coraz więcej kobiet :[/quote]

:hyhy:

a tak btw.. nie wiem czy wiecie ale dzis jest... Międzynarodowy Dzień Pocałunku :* ( http://pl.wikipedia.org/wiki/28_grudnia )

a z innej beczki... dziś rozgrywane są mistrzostwa świata w Darta 'federacji' PDC (Professional Darts Corporation) ;]

Re: Śląsk - zróbmy coś

: 28 gru 2008, 12:38
autor: Shadowka
a tak btw.. nie wiem czy wiecie ale dzis jest... Międzynarodowy Dzień Pocałunku :*
czyli na dzien dobry wszyscy się calują ?:)
nieźle :D
tom-as pisze: a z innej beczki... dziś rozgrywane są mistrzostwa świata w Darta 'federacji' PDC
ahh tom-as Daga tak sie zapowiedziała, że nikt z Nią nie wygra i nikt nie odważy się zagrać ojj potrafi zachęcić ;P

Re: Śląsk - zróbmy coś

: 28 gru 2008, 12:44
autor: Daga
hehe ja juz ładnych pare miesiecy nie grałam w loteczki hehe , a tak na marginesie to dzisiaj w partii tam gdzie bedziemy tez jest turniej w loteczki, ale naszczescie my bedziemy w drugim koncu gdzie swobodnie bedziemy sobie mogli grac

Re: Śląsk - zróbmy coś

: 28 gru 2008, 12:46
autor: tom-as
Daga pisze:hehe ja juz ładnych pare miesiecy nie grałam w loteczki hehe , a tak na marginesie to dzisiaj w partii tam gdzie bedziemy tez jest turniej w loteczki, ale naszczescie my bedziemy w drugim koncu gdzie swobodnie bedziemy sobie mogli grac
ja bardzo chetnei zagram w darta ;] co prawda wiem pi razy drzwi jak sie gra w 501 ale chyba nie bedziemy udziwniac zbytnio :P