Strona 6 z 10

Re: Śląskie Dni Edukacji 2012

: 16 lis 2012, 18:06
autor: tom-as
anetau07, fajnie, że będziecie :-) chętne ręce do pomocy zawsze mile widziane :-)

Re: Śląskie Dni Edukacji 2012

: 16 lis 2012, 19:24
autor: tom-as
Przypomnę już bo później już moze nie być czasu.

Jeśli ktoś z Was nie wybiera się do katowic a chce być nabieżąco co się dzieje to zapraszam do śledzenie relacji na naszym twitterze: https://twitter.com/jelitaslask

Wykłady zaczynają się o 10:00, ale z relacją polecimy już wcześniej.

Do jutra!

ps. ekscytacja niezła jest :]

Re: Śląskie Dni Edukacji 2012

: 16 lis 2012, 20:43
autor: toczka
do jutra! :) Postaram sie byc na czas. Mam nadzieje, ze za spoznienie nie bedzie punktów karnych albo jakiś pompek? :>

Re: Śląskie Dni Edukacji 2012

: 16 lis 2012, 20:50
autor: tom-as
toczka pisze:Mam nadzieje, ze za spoznienie nie bedzie punktów karnych albo jakiś pompek?
po wykładach będzie kartkówka więc jak się spóźnisz to pół oceny w dół :P

nie no. żartuje bo jeszcze ktoś pomyśli, że to prawda ;]

Re: Śląskie Dni Edukacji 2012

: 16 lis 2012, 20:50
autor: toczka
w takim razie postaram sie byc jak najwczesniej! gdzie mam sie zglosic?

Re: Śląskie Dni Edukacji 2012

: 16 lis 2012, 20:52
autor: tom-as
toczka pisze:w takim razie postaram sie byc jak najwczesniej! gdzie mam sie zglosic?
jak nikogo wcześniej nie spotkasz to przyjdź pod salę B ;-)

Re: Śląskie Dni Edukacji 2012

: 16 lis 2012, 20:54
autor: toczka
tak jak juz pisalam, mozliwe, ze sie spoznie. Ale jak tylko pozalatwiam szybko co mam zalatwic to sie stawiam zwarta i gotowa do pomocy :)

Re: Śląskie Dni Edukacji 2012

: 16 lis 2012, 21:29
autor: minia78
Na 80 % bede.

Re: Śląskie Dni Edukacji 2012

: 16 lis 2012, 21:38
autor: tom-as
minia78 pisze:Na 80 % bede.
:ok: To jeszcze tylko 20% :D

Re: Śląskie Dni Edukacji 2012

: 17 lis 2012, 00:14
autor: maggie0278
tom-as pisze:po wykładach będzie kartkówka więc jak się spóźnisz to pół oceny w dół
jak u Klaudii w klasie jest kartkówka i pada sakramentalne "proszę wyciągnąć karteczki " to podobno moje dziecko od razu pyta : "A będzie można to poprawić?" :razz:
będę Was tu wszystkich z ciekawością podglądać :wink:
Duchem i myślami będę z Wami, przesyłam już teraz dobrą energię, wszak to już za parę godzin !!!!

Re: Śląskie Dni Edukacji 2012

: 17 lis 2012, 09:08
autor: minia78
do zobaczenia za godzine, chyba, ze korki beda

Re: Śląskie Dni Edukacji 2012

: 17 lis 2012, 13:42
autor: Baby
Gratulacje daliście czadu :)

Re: Śląskie Dni Edukacji 2012

: 17 lis 2012, 14:33
autor: toczka
Własnie wrocilam do domu. Nie spodziewalam sie, ze przyjdzie AZ tak sporo osób! (szkoda tylko, ze wiekszosć z nich to osoby młode. Za młode... :/)
Wykłady bardzo interesujące! Gratuluje i dziekuje! :)

Re: Śląskie Dni Edukacji 2012

: 17 lis 2012, 14:57
autor: Baby
toczka, czemu szkoda i jak młode były to osoby ? Dobrze ze młodzi ludzie chcą się edukować może dzięki temu będą świadomi z czym ich rówieśnicy muszą się stykać na co dzień i będą bardziej tolerancyjni i wyrozumiali.

Re: Śląskie Dni Edukacji 2012

: 17 lis 2012, 15:23
autor: minia78
Świetna organizacja!!!!, bardzo ciekawe 3. wykłady- p. dr. Małucha, p. dr Więckowskiej i doc. Gonciarza (cenne info dla chorujących, ich rodzin, rodziców, którzy obawiają się o swoje dziecko - chore czy zagrożone zachorowaniem). Interesujące pytania i odpowiedzi na koniec spotkania!
Materiały udostępnione przez J-elitę baaardzo pomocne - najbardziej spodobał mi się dzienniczek choroby CU.
Najmniej przekonała mnie psycholog, długo, mało treściwie. W zasadzie wystarczyłyby ostatnie 3-4 minuty tego, co mówiła- tam były cenniejsze uwagi. Z tego, co obserwowałam podczas tego wykładu widać było najwięcej znużonych osób i wzrosła liczba wychodzących na chwilę z sali.

Podsumowując bardzo DZIĘKUJĘ i GRATULACJE dla Organizatorów!