Ankieta dla Studentki

Tutaj prosimy o pomoc i pomagamy:
w wypełnianiu ankiet, petycji;
w pracach magisterskich, naukowych (nie zapominamy o pełnym tytule i nazwisku promotora)
oraz w tworzeniu poradników itp.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
-Ania-
Admin
Choroba: CD
województwo: śląskie

Ankieta dla Studentki

Post autor: -Ania- » 08 kwie 2015, 16:31

Na prośbę prezesa J-elity zamieszczam ankietę i jednocześnie zachęcam do wypełniania.

Dzień dobry.
Jestem studentką piątego roku farmacji Uniwersytetu Medycznego im.Piastów
Śląskich we Wrocławiu. Wraz z koleżanką z roku piszemy prace magisterskie
na temat jakości życia pacjentów z nieswoistymi zapalnymi chorobami
jelit.Badanie ma charakter ankietowy. Zwracamy się z prośbą o umieszczenie
naszego kwestionariusza na Państwa stronie internetowej. Ankietowałyśmy już
pacjentów podczas Dnia Edukacji o Nieswoistych Zapaleniach Jelit 7.03.2015
we Wrocławiu, jednak wciąż brakuje nam wyników. W załączeniu przesyłam skan
naszej prośby wysłanej do Państwa pocztą, popartej przez promotora oraz
kierownika Katedry i Zakładu Farmakologii Klinicznej gdzie wykonujemy nasze
prace. Przesyłam także link do ankiety
http://ankieta.nieswoistezapaleniajelit.eu/
Z góry dziękujemy za pomoc.
Pozdrawiam,
Aleksandra Zachariasz
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą !

Obrazek

Awatar użytkownika
obyty.z.cu
Doradca CU
Choroba: CU
województwo: wielkopolskie

Re: Ankieta dla Studentki

Post autor: obyty.z.cu » 08 kwie 2015, 17:19

muszę przyznać, że ta ankieta to wyzwanie i muszę się zastanowić co z nią.
W życiu to człowiek opowiada o tym że "wiele bym dał aby być zdrowym",ale to tylko słowa życia codziennego.
Jak to przeliczyć na lata rezygnacji z faktycznego życia ...nie wiem.
to założenia z ..komiksu.
No tak, to trochę chyba nie przystoi do mojego ...życia ,przemyśleń itd.
Trochę to sztuczne i chyba ..bez sensu.Gdybanie nic nie wnosi do badań.