Prośba

Tutaj prosimy o pomoc i pomagamy:
w wypełnianiu ankiet, petycji;
w pracach magisterskich, naukowych (nie zapominamy o pełnym tytule i nazwisku promotora)
oraz w tworzeniu poradników itp.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
aanja90
Debiutant ✽
Choroba: CU
województwo: małopolskie

Prośba

Post autor: aanja90 » 06 sie 2014, 16:06

Witam :roll: jestem studentką Pielęgniarstwa na Uniwersytecie Jagielońskim i pisze pracę magisterska na temat: Jakość życia oraz ocena obaw młodych kobiet z nieswoistymi zapalnymi chorobami jelit przed zajściem w ciąże i porodem. Sama choruję od 8 lat na wrzodziejące zapalenie jelita grubego i z tego względu też zainteresowałam się akurat tą tematyką. Bardzo chciałabym prosić o wypełnienie dwóch krótkich ankiet, kwestionariusz skierowany jest do kobiet. Link do ankiet poniżej:
http://www.ankietka.pl/ankieta/156892/k ... kiety.html
http://www.ankietka.pl/ankieta/157305/k ... hoqol.html
Z góry dziekuję :wink:
Pozdrawiam
Ania Zubrzycka

Awatar użytkownika
Maatylda
Znawca ❃❃
Choroba: nie ustalono
województwo: mazowieckie

Re: Prośba

Post autor: Maatylda » 06 sie 2014, 16:40

wypełnione :)

Mamcia
Specjalista od Spraw medycznych
Choroba: CD u dziecka
Kontakt:

Post autor: Mamcia » 06 sie 2014, 20:28

Bardzo proszę o przeniesienie ankiety z centrum powitań do odpowiedniego działu.
Niestety ankieta zwiera niedociągnięcia i błędy.
Brak jest w ankiecie określenia co to są młode kobiety. Stąd wiele nieporozumień.
1. nie ma mikroskopowego zapalenia jelita
2. ankiety nie mogą wypełnić osoby, które chorują poniżę roku.
4. na liście brak leczenia żywieniowego, które wcale nie jest tożsame z leczeniem dietetycznym.
5. leczenia operacyjnego się nie stosuje, je się najwyżej przechodzi i osoba, u której jest obecnie stosowane raczej nie odpowiada na pytania.
8. odpowiedź nie nic nie powie, bo tu powinno być pytanie o pokwitanie i menopauzę
13. brak możliwości odpowiedzi niczego
17. brak definicji co to znaczy duże miasto.