Praca magisterska o zaburzeniach poznawczych w NZJ!

Tutaj prosimy o pomoc i pomagamy:
w wypełnianiu ankiet, petycji;
w pracach magisterskich, naukowych (nie zapominamy o pełnym tytule i nazwisku promotora)
oraz w tworzeniu poradników itp.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
NeuroMgr
Debiutant ✽
Choroba: osoba zainteresowana
województwo: pomorskie
Kontakt:

Praca magisterska o zaburzeniach poznawczych w NZJ!

Post autor: NeuroMgr » 20 paź 2013, 12:39

Witam wszystkich! :)
Mam na imię Kasia i jestem studentką neurobiopsychologii na Uniwersytecie Gdańskim. Rozpoczynam pisanie pracy magisterskiej właśnie o Was, o osobach cierpiących na CD. Dokładnie najbardziej interesują mnie problemy z szeroko pojętą pamięcią. Jestem w trakcie zbierania materiałów, pomysłów i formułowania hipotez, także zwracam się do Was z ogromną prośbą.
Jeżeli odczuwacie problemy z pamięcią lub dokuczają Wam problemy z uwagą, myśleniem lub organizowaniem własnej aktywności umysłowej, piszcie albo pod tematem, albo na moje gg, albo mail.
Każdy Wasz problem natury powyższej jest dla mnie ważny, gdyż celem mojej pracy jest nie tylko badanie, ale także skonstruowanie (w pracy mgr lub późniejszej) programu wspomagającego funkcjonowanie pamięci, uwagi itp. dla Was. Dla lepszego radzenia sobie :)
Jeżeli macie inny problem i potrzebę porozmawiania, to zapraszam do pisania. Zawsze postaram się pomóc :)
PS. Od nowego roku będę rozpoczynała badania, także wszelkie chętne do wzięcia udziału osoby z okolic Trójmiasta (ale także innych miast) bardzo proszę o kontakt mailowy :)
Ostatnio zmieniony 22 paź 2013, 14:38 przez NeuroMgr, łącznie zmieniany 1 raz.
Osoby chętne do udziału w badaniach lub po prostu rozmowie o życiu z CD proszę o kontakt!

Awatar użytkownika
NeuroMgr
Debiutant ✽
Kontakt:

Re: Praca magisterska o zaburzeniach poznawczych w NZJ!

Post autor: NeuroMgr » 20 paź 2013, 12:49

A co oznacza "łamana diagnoza"? :)