Znaleziono 55 wyników

autor: Madelka
11 mar 2014, 16:10
Forum: Antykoncepcja
Temat: Plastry antykoncepcyjne Evra
Odpowiedzi: 194
Odsłony: 81679

Re: Plastry antykoncepcyjne Evra

o jaaaaa! jakim cudem?
autor: Madelka
11 mar 2014, 15:09
Forum: Antykoncepcja
Temat: Plastry antykoncepcyjne Evra
Odpowiedzi: 194
Odsłony: 81679

Re: Plastry antykoncepcyjne Evra

Witam. Zaczelam stosowac plastry po karmieniu piersia, 9 miesiecy temu. Nie ma u mnie zadnych niepokojacych oznak, zadnych hustawek emocjonalnych, opuchniec,tycia ( choc z tego to bym sie cieszyla). Plasterki przyklejam na posladki tak jest najwygodniej dla mnie. Mialam na ramieniu i brzuchu ale ucz...
autor: Madelka
22 sty 2013, 08:38
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: Ciaza i anemia
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2341

Re: Ciaza i anemia

ja biore na czczo, nie mam zadnych mdlosci ani niczego podobnego. po 11 dniach stosowania poziom zelaza z 4,8 wzrosl do 10,9 wiec chyba dziala.
widze ze stolec jest czarny dopiero pod wieczor mimo ze przez dzien chodze do wc.
autor: Madelka
12 sty 2013, 16:06
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: Ciaza i anemia
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2341

Re: Ciaza i anemia

własnie teraz mam tardyferon. biore dopiero 2 dzien. mam zlecony 1 tabl na czczo. zobaczymy za jakis czas jakie beda wyniki...
autor: Madelka
03 sty 2013, 16:04
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: Ciaza i anemia
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2341

Re: Ciaza i anemia

nie tego nie łykałam. i jest dobrze tolerowany przy cu?
autor: Madelka
03 sty 2013, 14:52
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: Ciaza i anemia
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2341

Ciaza i anemia

Witam. jestem w 33tc i mam anemie. brałam sorbifer, feroplex ale niestety biegunki mi dokuczaja po nich. czy jest jakies zelazo godne polecenia przy cu i nie zabronione w okresie ciazy? wiem ze zelazo dobiera lekarz, ale chcialabym wiedziec.
autor: Madelka
04 gru 2012, 13:16
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: Ciąża i zaostrzenie CU, moja historia
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 6876

Re: Ciąża i zaostrzenie CU, moja historia

zdiagnozowana, na razie sama dieta. diabetolog chce wiedziec czy bez insuliny sie da obejsc. jutro dzwonie do mojej gastrolog. niestety nie kazdemu jest latwo jechac na takie spotkania [ Dodano : 07-12-2012 ] Jestem w szpitalu. Dzis drugi dzien wlewek doodbytniczych. Zobaczymy co dalej bedzie. Jak j...
autor: Madelka
30 lis 2012, 17:17
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: Ciąża i zaostrzenie CU, moja historia
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 6876

Re: Ciąża i zaostrzenie CU, moja historia

tyle mi przepisała więc ja juz nie wiem... jeszcze ta cukrzyca ciążowa.
autor: Madelka
29 lis 2012, 12:50
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: Ciąża i zaostrzenie CU, moja historia
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 6876

Re: Ciąża i zaostrzenie CU, moja historia

Witajcie. Może i ja opisze swoja historie. a nóż mi ktoś udzieli jakiejś rady :) Mam 21 lat i jestem w 28tc :) zaszłam w ciąże podczas remisji, udało się nam podczas drugiego cyklu starań. Wszystko było pięknie, zdrowie dopisywało :) żelazo w normie, nigdy nie czułam sie jak wtedy. Niestety gdy była...
autor: Madelka
04 wrz 2012, 14:53
Forum: Powikłania ze Strony Ukł. Pokarmowego
Temat: Zoperowany ropień w ciazy. I co teraz?
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 1739

Zoperowany ropień w ciazy. I co teraz?

Witam. Wiem ze tematy juz były ale napisze. Otoż jakies 2 tyg temu mialam zatwardzenia. Jestem w 16tygodniu ciazy oraz w stanie remisji a na wzjg choruje juz 7 rok. Pozniej dopadło mnie rozwolnienie ale przeszlo po 2 dniach. Podczas kapieli wyczułam guzek w okolicy odbytu. Bolało jak cholera wiec po...
autor: Madelka
21 cze 2012, 18:35
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: początki ciązy
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3049

Re: początki ciązy

w ciazy czesto bola stawy. podobno.
u mnie spokój:) dzidzia rosnie i ma sie zdrowo. za tydzien znow bede ja widziec :)
autor: Madelka
19 cze 2012, 18:55
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: początki ciązy
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3049

Re: początki ciązy

dzis juz było ok. spokojnie. wczoraj jednak byłam na kibelku ale na szczescie bez widocznej krwi. mam nadzieje ze to było tylko chwilowe i ze bedzie tylko dobrze.
kafka a jakie sterydy bierzesz?
autor: Madelka
17 cze 2012, 22:30
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: początki ciązy
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3049

Re: początki ciązy

to samo powiedziała moja gastro. zobaczymy moze ta krew byla jednorazowa...

jutro jade na bete:) mam nadzieje ze dzidzius dobrze sie rozwija :)
autor: Madelka
17 cze 2012, 14:34
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: początki ciązy
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3049

Re: początki ciązy

Dzis pokazala mi sie krew w stolcu. lekarka powiedziała ze spokojnie moge przyjmowac moje leki gdy bede w ciazy. podniose asamax do 4x2. na razie musze siedziec w domu bo czeka mnie wizyta u gin i pewnie jakies badania. A pozniej pojade na slask do gastrologa i pewnie wlaczy sterydy. Amkami jak ty s...
autor: Madelka
15 cze 2012, 11:49
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: początki ciązy
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3049

Re: początki ciązy

asamax 500 3x2 i zelazo feroplex 1 ampułka dziennie. no i witaminy ale je juz od 2 miesiecy sam gastrolog mi je zalecil

Wyszukiwanie zaawansowane