Znaleziono 90 wyników

autor: kate31
05 wrz 2014, 07:41
Forum: Mamusie i Maluchy
Temat: zapraszam do dyskusji przyszłe mamy 2014 ;D
Odpowiedzi: 792
Odsłony: 57721

Re: zapraszam do dyskusji przyszłe mamy 2014 ;D

elwik strasznie fajnie, ze juz mamsz koncowke, trzymam kciuki za porod i malenstwo i Ciebie. gacunia nie przejmuj sie malym brzuszkiem, ja znowu po strerydach ktore bralam dwa lata temu okropnie przytylam i nie udalo mi sie schudnac, wiec teraz mam brzuch, a to dopiero drugi miesiac, Kaska masz podo...
autor: kate31
05 wrz 2014, 07:25
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: zaostrzenie początek ciąży - ogromna obawa
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 9767

Re: zaostrzenie początek ciąży - ogromna obawa

ja rowniez dolaczam sie i trzymam za Ciebie i maluszka kciuki, nie stresuj sie bo to najgorsze, sama tez jestem w 5 tygodniu i jetsem na azie , ale cos jelitko zaczyna mi szwankowac, pojawia sie krew i stolce luzne i okropny bol brzucha przed pojsciem do toalety, ale bedzie dobrze jestem dobrej mysl...
autor: kate31
03 wrz 2014, 17:09
Forum: Mamusie i Maluchy
Temat: zapraszam do dyskusji przyszłe mamy 2014 ;D
Odpowiedzi: 792
Odsłony: 57721

Re: zapraszam do dyskusji przyszłe mamy 2014 ;D

witam Was kochane:-) wlasnie wrocilam od gina, zarodek 0,8cm 5 tydzien, dostalam znowu leki dufaston, pregnyl plus, luteine dopochwowo, pol amp pregnylu. Czuje sie w miare ok jesli chodzi o ciaze tzn nie mam mdlosci, tylko troszke plecy mnie bola, ale za to jelitko daje we znaki. Czesciej chodze do ...
autor: kate31
31 sie 2014, 12:40
Forum: Mamusie i Maluchy
Temat: zapraszam do dyskusji przyszłe mamy 2014 ;D
Odpowiedzi: 792
Odsłony: 57721

Re: zapraszam do dyskusji przyszłe mamy 2014 ;D

Witajcie, melunia ogromne gratulacje!!!! Co u Was? Jak z karmieniem? Tym mamusiom, które niedawno sie dowiedziały równiez gratuluję!!!! a co u nas... dziś byliśmy u dziecięcego gastrologa z nasza Anią 5 tygodniowa, poniewaz od 3 tygodni ma krew w kupce. To samo było ze starsza siostrą, na moje pyta...
autor: kate31
28 sie 2014, 17:14
Forum: Mamusie i Maluchy
Temat: zapraszam do dyskusji przyszłe mamy 2014 ;D
Odpowiedzi: 792
Odsłony: 57721

Re: zapraszam do dyskusji przyszłe mamy 2014 ;D

Agula84 jak po wizycie?? bierzesz tez aze?? ja dzis bylam u innego gina , ale tak jak poprzedni stoi na stanowisku ze nie powinno sie brac azy w ciazy, salofalk ok,zapytalam czy kiedykolwiek miala pacjentke z problemami jelita, odpowiedziala ze nie tylko jedną kobiete z chorobą Crona- ale na innych ...
autor: kate31
26 sie 2014, 20:30
Forum: Mamusie i Maluchy
Temat: zapraszam do dyskusji przyszłe mamy 2014 ;D
Odpowiedzi: 792
Odsłony: 57721

Re: zapraszam do dyskusji przyszłe mamy 2014 ;D

Beata-92 immuranu nie biore, ale aze, a to chyba prawie to samo, biore tez salofalk i kwas foliowy 15 mg i nospe i luteine i pregnyl i dufaston.. sterydow nie..
autor: kate31
26 sie 2014, 18:53
Forum: Mamusie i Maluchy
Temat: zapraszam do dyskusji przyszłe mamy 2014 ;D
Odpowiedzi: 792
Odsłony: 57721

Re: zapraszam do dyskusji przyszłe mamy 2014 ;D

witam ponownie dzieki Matylda, bylam dzis u gina i potwierdzil ciaza 4 tydzien, zarodek 2,9mm. Jesli wszytsko sie utrzyma to termin jest na 5.5.2015r. Mam tylko ogromny dylemat. Moj gin uwaza ze powinnam przerwac leczenie azą, sprawdzil w kompie i aza znajduje sie w kategorii d, wiec nie powinno sie...
autor: kate31
25 sie 2014, 14:03
Forum: Mamusie i Maluchy
Temat: zapraszam do dyskusji przyszłe mamy 2014 ;D
Odpowiedzi: 792
Odsłony: 57721

Re: zapraszam do dyskusji przyszłe mamy 2014 ;D

witajcie dziewczyny

dolaczam sie do Was, zrobilam dzis bete i wyszlo 72,28, wiec przypuszczam ze jestem w ciazy, jutro jade do gina a w przyszlym tygodniu do gastro, ale sie strasznie ciesze, mam nadzieje ze to nie pomylka, zadnego testu z moczu jeszce nie robilam, wiec trzymajcie kciuki:-)
:grin:
autor: kate31
23 cze 2014, 20:59
Forum: Mamusie i Maluchy
Temat: zapraszam do dyskusji przyszłe mamy 2014 ;D
Odpowiedzi: 792
Odsłony: 57721

Re: zapraszam do dyskusji przyszłe mamy 2014 ;D

witam Was :-) u mnie w miare dobrze, biore aze i salofalk dalej, mam remisje i staram sie o dzidzie, a tu nicccc!!!! kolejny miesiac mija i a ja dalej bez wymarzonego bobaska, gratuluje Ci Aga i innym dziewczynom rowniez, mam jeszce do Was pytanie, czy macie jakies swoje sprawdzone testy ciazowe, ma...
autor: kate31
14 maja 2014, 17:08
Forum: Mamusie i Maluchy
Temat: zapraszam do dyskusji przyszłe mamy 2014 ;D
Odpowiedzi: 792
Odsłony: 57721

Re: zapraszam do dyskusji przyszłe mamy 2014 ;D

witajcie podpowiedzcie mi prosze: planuje zajsc w ciaze, mam cu od 10 lat i raz lepiej raz gorzej, obecnie jestem na salofalku 3 x2 i azie 3x 1 planuje ciaze i zastanawiam sie czy nalezaloby wykonac jakis badan zanim bede w ciazy. Czy ktoras z Was robila jakies badania, pozatym nie wiem czy mam odst...
autor: kate31
10 maja 2012, 22:06
Forum: Płodność
Temat: Bardzo chcę mieć dziecko...
Odpowiedzi: 49
Odsłony: 22216

Re: Bardzo chcę mieć dziecko...

dawno mnie tu nie bylo, mam sporo egzaminow na uczelni, ale do rzeczy trzymam za Ciebie kciuki, za Twoje malenstwo i zdrowie, mysl pozytywnie, to bedzie lepiej...u mnie bez zmian, mam remisje juz 1,5 roku..:-)ale tylko przy pomocy azy i salofalku..
pozdrawiam serdecznie pa pa
3majcie sie
autor: kate31
23 sty 2012, 16:01
Forum: Płodność
Temat: Bardzo chcę mieć dziecko...
Odpowiedzi: 49
Odsłony: 22216

Re: Bardzo chcę mieć dziecko...

hej bidulka... nie mart sie zejdzie wszytsko jak tylko zaprzestaniesz brac to swinstwo, ja tez duzo przytylam 15 kg i wygladalam okropnie, oczu mi nie bylo widac, bo tak spuchlam.. ale juz jest ok, mam remisje juz 1 rok, wiec teraz dzialam:-))) gratuluje coreczki, ale z mala wsztsko ok, bralas aze w...
autor: kate31
03 sty 2012, 13:20
Forum: Płodność
Temat: Bardzo chcę mieć dziecko...
Odpowiedzi: 49
Odsłony: 22216

Re: Bardzo chcę mieć dziecko...

hej ja obecnie nie mam zaostrzenia od 9 miesiecy, hemoglobina nawet 15 wiec jestem bardzo zadowolona, wczesniej mialam krwawiace biegunki (hemoglobina 6w porywach do 7) dostalam metypred salofalk i aze. Obecnie jestem na salofalku 3 x 2 (500mg) i azie 3x 1 (50 mg)od listopda 2009 roku, ale lekarz uw...
autor: kate31
26 gru 2011, 23:00
Forum: Płodność
Temat: Bardzo chcę mieć dziecko...
Odpowiedzi: 49
Odsłony: 22216

Re: Bardzo chcę mieć dziecko...

kaktus gratuluja coreczki.. ja nadal sie zastanawiam nad ciaza...
autor: kate31
23 sie 2011, 21:11
Forum: Płodność
Temat: Bardzo chcę mieć dziecko...
Odpowiedzi: 49
Odsłony: 22216

Re: Bardzo chcę mieć dziecko...

witam wszytskich od ok 8 lat choruje na cu, i mialam juz zaostrzenia i takze remisje ktora trwala okolo 4 lat w trakcie brania azy, lekarz odstawil mi aze i nastapilo zaostrzenie po 8 miesiacach i znowu jestem aktualnie na azie 3 x 50mg i 3 x 2 salofalk, bralam metypred ale juz zeszlam z niego w kwi...

Wyszukiwanie zaawansowane