Znaleziono 3836 wyników

autor: ranka
13 sie 2015, 09:09
Forum: Pielęgnacja Skóry
Temat: klopoty z cera
Odpowiedzi: 236
Odsłony: 74544

Re: klopoty z cera

na podstawie wynikow hormonow nikt ci nie wlaczy leczenia bo tak sie nie robi. to jest tylko naciaganie kasy. napisalam ci post cos ale mi cielo, napisze ci na PW lecznie PCOS opiera sie na tym czego oczekuje pacjentka. jesli masz problemy z cera , wlosami to zostaje ci leczenie antykoncepcja, ale m...
autor: ranka
13 sie 2015, 09:04
Forum: Interpretacja wyników
Temat: pcos
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 7688

Re: pcos

Bardzo duzo badan i praktycznie duzo bezcelowych. Pytanie ktore musisz sobie zadac to takie : jaki masz cel obecnie? czy zajsc w ciaze czy na razie odpuscic? Niestety pacjentki z PCOS w wiekszosci maja nieregularne cykle, sa otyle, maja owlosienie nieprawidlowe, czesto sypia sie wlosy na glowie. Do ...
autor: ranka
20 kwie 2015, 21:10
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: ciężarówka 2015 szukam pomocy
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 4266

Re: ciężarówka 2015 szukam pomocy

ja ci powiem tak: jesli tego bedzie wymagala sytuacja to i bedziesz brala sterydy ogolnie. Na nic zda sie unikanie leczenia bo wtedy ty bedziesz chora, przez co ciąża bedzie zle sie rozwijac. Masz byc zdrowa dla swojego malucha. Zeby i on byl zdrowy. Na pewno nikt z grubej rury od razu leczenia nie ...
autor: ranka
17 kwie 2015, 20:02
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: ciężarówka 2015 szukam pomocy
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 4266

Re: ciężarówka 2015 szukam pomocy

Witam, na Cu choruję od około 2 lat. Obecnie jestem w 9tygodniu ciąży i pojawiło się u mnie zaostrzenie choroby. Wiem ,że leki powinnam przyjmować całą ciąże. A co ze sterydami? Brałam Metypred 16 jeszcze przed ciążą i w pierwszych 4 tygodniach. Potem 2 tygodnie Metypred 4 mg. I koniec. Po około 2-...
autor: ranka
13 kwie 2015, 21:16
Forum: Mamusie i Maluchy
Temat: Pytanie od ZonaCrohna do Mamcia
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 3124

Re: Pytanie od ZonaCrohna do Mamcia

Witam serdecznie, mam pytanie odnośnie mojego 2 letniego synka. Ponieważ jest Pani mamą chorego na CD dzieciątka myślę że najlepiej będzie mi Pani w stanie pomóc. Już kilkakrotnie odpowiadała Pani na moje posty więc częściowo zna Pani moją historię - przypomnę że mój mąż ma CD. Ale chodzi mi o nast...
autor: ranka
12 kwie 2015, 13:40
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: spadek bety hcg, poronienie i wzrost po 6 dniach??????
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 3883

Re: spadek bety hcg, poronienie i wzrost po 6 dniach??????

faktycznie moze byc tak ze ponowny wzrost bety sugeruje ciaze pozamaciczna. ale trzeba zobaczyc to na USG,jak wygladaja jajowody, jak sluzowka w jamie macicy. nawet jesli to pozamaciczna moze byc tzw poronienie trabkowe bez otwierania brzucha.

tak czy siak trzymam kciuki!
autor: ranka
12 mar 2015, 21:50
Forum: Lek Budesonid
Temat: Cortiment MMX (budesonid) - nowy lek na CU
Odpowiedzi: 439
Odsłony: 78874

Re: Cortiment MMX (budesonid) - nowy lek na CU

od swojego lekarza slyszalam ze od czerwca ma byc w Polsce.
autor: ranka
12 mar 2015, 21:44
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: Ciąża + Encorton = rozszczep podniebienia dzieciatka??
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 4850

Re: Ciąża + Encorton = rozszczep podniebienia dzieciatka??

w 11 tyg organogeneza jest juz zakonczona.
autor: ranka
24 lut 2015, 19:41
Forum: Dietetyczne Rozmówki
Temat: Jak Schudnąć?
Odpowiedzi: 37
Odsłony: 11233

Re: Jak Schudnąć?

Żadnych cud-diet odchudzających,a wystarczy dobre odżywianie z zastosowaniem rygoru i dyscypliny..plus ruch jako niezbędny element tego. obyty, to też są wskazówki dla ZDROWYCH. Wystarczy mieć dla przykładu Hashimoto i będziesz tył od picia wody. Weź pod uwage, że u kobiet ważnym czynnikiem przy od...
autor: ranka
05 lut 2015, 21:19
Forum: Leki z grupy G - Układ moczowo-płciowy i hormony płciowe
Temat: urofuraginum a sulfasalazyna,pentasa czopki i metypred
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 5467

Re: urofuraginum a sulfasalazyna,pentasa czopki i metypred

Chyba dopada mnie zapalenie pecherza :/ czy przy lekach ktore biore sulfa(2x3) ,czopki pentasa(1x1) i metypred(1x4mg) moge podleczyc sie urofuraginum i uroseptem? bardzo fajnym lekiem ale na recepte jest Monural 3gramowa saszetka, do wypicia w cwiartce szklanki wody tuz przed snem, po oproznieniu p...
autor: ranka
04 lut 2015, 20:24
Forum: Inne
Temat: CD, a żeń-szeń
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 6653

Re: CD, a żeń-szeń

a na mnie znakomicie - ale ja preferuje w herbacie :D
autor: ranka
02 lut 2015, 20:34
Forum: pomorskie
Temat: Gdańsk kolonoskopia w znieczuleniu ogólnym w szpitalu
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 2166

Re: Gdańsk kolonoskopia w znieczuleniu ogólnym w szpitalu

tak ale ja tam nie pracuje i nie umiem na to pyt odp. napisalam o tych szpitalach bo wiem ze tak mozna to znieczulenie uzyskac :)
autor: ranka
31 sty 2015, 19:31
Forum: pomorskie
Temat: Gdańsk kolonoskopia w znieczuleniu ogólnym w szpitalu
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 2166

Re: Gdańsk kolonoskopia w znieczuleniu ogólnym w szpitalu

jesli na skierowaniu lekarz napisze ci ze na pilne to masz kolonoskopie w przeciagu 2 tygodni ( czlonek mojej rodziny mial w MSWiA przedwczoraj to wiem). ja robilam swoja kolonoskopie w Elblagu i tam problemow ze znieczuleniem nie ma zadnych :) nigdy juz nie zdecyduje sie na kolonoskopie bez znieczu...
autor: ranka
12 sty 2015, 21:04
Forum: Inne Używki
Temat: Yerba mate a herbata
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 37027

Re: Yerba mate a herbata

pisalam to juz gdzies na innym watku ale ok pol roku temu krwawilam masywnie z jelita i zadne leki mi nie pomagaly.. zaczelam juz wtedy pic herbaty Yogi , ja zamawiam na iherb.com z USA, sa dosc tanie i przesylka tez niedroga.. sa bardzo rozne - ja najczescoej pije Bedtime, Echinacea, i z zenszeniem...
autor: ranka
12 sty 2015, 20:43
Forum: Inne Używki
Temat: Yerba mate a herbata
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 37027

Re: Yerba mate a herbata

ja obecnie pije same herbaty ziolowe - dzieki temu jelita nie szwankuja :-) ale slodze. i mate tez slodzilam bo ja nie moge przelknac herbat nie slodzonych a stevia dla mnie nie do przelkniecia

Wyszukiwanie zaawansowane