Znaleziono 3 wyniki

autor: warszawa1233216
06 cze 2015, 13:33
Forum: Leki Niezwiązane Bezpośrednio z NZJ
Temat: Pytanie dotyczące leku zirid
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 6759

Re: Pytanie dotyczące leku zirid

hm,... wziąłem ten lek , pół nocy miałem uczucie jakby coś mi stało na żołądku a rano zwymiotowałem.... i teraz nie wiem czy brać aż sie organizm przyzwyczai czy dać sobie spokój, miałem brać jedna wieczorem.
autor: warszawa1233216
04 cze 2015, 17:03
Forum: Leki Niezwiązane Bezpośrednio z NZJ
Temat: Pytanie dotyczące leku zirid
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 6759

Re: Pytanie dotyczące leku zirid

oki dzięki wielkie :) Po prostu nie chce na siłe czegoś brać co może mi zaszkodzic :) mam tam te drobne problemy juz od 3 lat ale da sie z tym zyc :) powiedziałem doktorowi czy mozna przyspieszyć żołądek bo często czuje jak pokarm stoi, jesli zjem coś wieczorem to w nocy potrafie się budzić i zle cz...
autor: warszawa1233216
04 cze 2015, 14:50
Forum: Leki Niezwiązane Bezpośrednio z NZJ
Temat: Pytanie dotyczące leku zirid
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 6759

Pytanie dotyczące leku zirid

Witam, ostatnio mam pare problemów z układem trawiennym. JEst tak ze jak zjem to czuje uczucie pełności, budze sie w nocy i czuje jak pokarm schodzi z żołądka wolna i zle sie wtedy czuje. Z czystej ciekawosci byłem u doktora i dał mi lek ZIRID. Chciałem was sie spytać czy to bezpieczny lek? Jestem z...

Wyszukiwanie zaawansowane