Znaleziono 12 wyników

autor: Sebastian
07 gru 2006, 10:33
Forum: Ogólnie o Kortykosteroidach
Temat: Sterydoopornosc
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3500

Re: Sterydoopornosc

A czy mozna jakos temu zaradzic, albo chociaz zminimalizowac to swedzenie? Bo tego nie da sie zniesc na dluzsza mete. Jak tak dalej pojdzie to bede musial Azatiopryne odstawic.
autor: Sebastian
06 gru 2006, 20:53
Forum: Ogólnie o Kortykosteroidach
Temat: Sterydoopornosc
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3500

Re: Sterydoopornosc

Pewności nie mam czy to swędzenie jest od Azatiopryny, ale jeśli chodzi o piekielne swedzenie to napewno jest to adekwatna nazwa do mojej dolegliwości. Czy są jakieś badania, które mogą stwierdzic czy to jest właśnie od wątroby i czy mozna jakoś temu zapobiec? Jest w tej chwili najbardziej uciazliwy...
autor: Sebastian
04 gru 2006, 10:45
Forum: Ogólnie o Kortykosteroidach
Temat: Sterydoopornosc
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3500

Re: Sterydoopornosc

Tak, chodzi mi o Azatiopryne.Zle sie wyrazilem.Co do sterydow anabolicznych, to nie zazywalem ich w celu zwiekszenia masy miesniowej, tylko w celu potwierzenia mojej teorii, odnosnie mej sterydoopornosci. Test ze sterydami to potwierdzil. Chcialem zapytac czy sa sposoby wyjscia ze sterydoopornosci, ...
autor: Sebastian
01 gru 2006, 18:49
Forum: Ogólnie o Kortykosteroidach
Temat: Sterydoopornosc
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3500

Sterydoopornosc

Mam podejrzenie, ze jestem sterydooporny. Teraz co prawda nie biore sterydow, ale w miare gromadzenia wiedzy i przemysliwania moich doswiadczen dochodze do wniosku, ze w momencie, kiedy zaczeto u mnie stosowac sterydy, to juz po krotkim czasie przestaly one na mnie dzialac. Kiedy w ubieglym roku mia...
autor: Sebastian
29 lis 2006, 22:06
Forum: Inne
Temat: nie reaguję na leki!!!!
Odpowiedzi: 89
Odsłony: 25441

Re: nie reaguję na leki!!!!

Witam Podlacze sie do tego tematu, gdyz jego tytul zdaje sie poniekad pasowac do mojego pytania. Otoz mam podejrzenie, ze jestem sterydooporny. Teraz co prawda nie biore sterydow, ale w miare gromadzenia wiedzy i przemysliwania moich doswiadczen dochodze do wniosku, ze w momencie, kiedy zaczeto u mn...
autor: Sebastian
11 paź 2006, 08:41
Forum: Inne
Temat: Wyjazd za granicę a nasze choroby.
Odpowiedzi: 94
Odsłony: 54144

Re: Wyjazd za granicę a nasze choroby.

Kiedy przegladalem fora turystyczne w poszukiwaniu informacji o Egipcie, to wszedzie doradzali aby absolutnie nie spozywac jedzenia poza hotelem z wyjatkiem drogich renomowanych restauracji, gdyz grozi to zatruciem lub przynajmniej "zemsta faraona" czyli biegunka. A zwlaszcza wrecz zakazywali spozyw...
autor: Sebastian
08 paź 2006, 21:26
Forum: Inne
Temat: Wyjazd za granicę a nasze choroby.
Odpowiedzi: 94
Odsłony: 54144

Czy pobyt w Egipcie mi zaszkodzi?

Witam
Mam dylemat. Wybieram sie do Egiptu i mam dylemat. Wiadomo, ze wiekszosc ludzi tam dopada "zemsta faraona" czyli biegunka zwiazana z tamtejsza flora bakteryjna. Choruje na CU i nie wiem czy mi ten Egipt nie zaszkodzi. Dziekuje za dobre rady.

Pozdrawiam
Sebastian
autor: Sebastian
22 cze 2006, 14:20
Forum: Powikłania Pozajelitowe
Temat: Okropny świąd skóry:(((
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 15103

Re: Okropny świąd skóry:(((

Ja mialem taki problem, kiedy przebywalem za dlugo na sloncu. Powodem bylo to, ze spozywalem Azathioprynę i ponoc po niej zmniejsza sie odpornosc takze na slonce na slonce.
Może ty tez bierzesz Azathiopryne i to jest przyczyna.

Pozdrawiam
Sebastian
autor: Sebastian
21 cze 2006, 22:24
Forum: Lek Azatiopryna
Temat: azatiopryna
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 41623

Re: azatiopryna

Witam Mam pytanko odnośnie azatiopryny. Powiedziano mi, ze immunosupresanty(przepraszam jesli zle napisalem to slowo) sa swiatloczule i podczas ich przyjmowania trzeba uwazac na slonce, nie mozna sie opalac itp. Bylbym wdzieczny gdyby ktos kompetentny mogl podzielic sie swoja wiedza na ten temat. Po...
autor: Sebastian
21 cze 2006, 18:37
Forum: Ogólnie o Lekach
Temat: Leki wspomagające
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 4314

Re: Leki wspomagające

Witam! Jadę od tygodnia na Sulfie i póki co remisji nie widać na horyzoncie. Czy to normalka? Rzeczywiście czasami potrzeba więcej czasu zanim się wszystko ustabilizuje? Na bóle w podbrzuszu biorę czasami No-Spę i Ranimax 150 nie wiem tylko czy dozwolone są takie chwyty w nawrocie CU i czy nie mają...
autor: Sebastian
28 sty 2006, 12:01
Forum: CuDaczny Oddział - Mam Diagnozę
Temat: Hurra!
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 5162

Re: Hurra!

Ja odkad choruje na CU, czulo od 6 lat, nigdy nie zmniejszylem z powodzeniem dawki sulfasalazyny ani salofalku, a jedynie sukcesywnie te dawki zwiekszalem. Tylko encorton moge zmniejszac i bede sie cieszyl jesli w ogole uda ni sie go odstawic, bo jak na razie to biore go od 8 miesiecy i sie nie udaj...
autor: Sebastian
28 sty 2006, 11:01
Forum: Ogólnie o NZJ
Temat: Czas remisji
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 24889

Re: Czas remisji

Witam. Ja, od mojego pierwszego w zyciu zaostrzenia CU w 2000 roku, mialem remisje az do Maja 2005. Zaczynalem od 1 tabletki sulfasalazyny dziennie, konczac na maksymalnej. Kiedy maksymalna dawka przestala na mnie dzialac, lekarz przepisal mi salofalk, poczatkowo dzialal on na mnie dobrze, ale po ki...

Wyszukiwanie zaawansowane